Boyunu 180den aşağı söyleyen erkekleri kısa buluyorum sizce neden boyleyim?

Ya tanışıyorum biri ile 176 diyor hop direkt soğuyorum. 180 ve üzeri olmadığı için konuşmak dahi istemiyorum herkeste mi böyle bi bende mi böyle

Güncellemeler
3 ay
Ayriyeten benim boyum 170. Türkiye ortalamasının üzerinde bı boya sahibim
Boyunu 180den aşağı söyleyen erkekleri kısa buluyorum sizce neden boyleyim?
Cevapla