Boyum 1.56 diye kısa erkeklere zorunda mıyım ya?

Ya anlamıyorum boyumuz kısa diye kısa erkeklere bakmak zorunda mıyız. Uzun erkek bulamazsak mecburen bakarız kısalara.

Boyu neden bu kadar takıyorsunuz çok mu önemli şu boy ya biz de uzun güçlü erkeksi erkek istiriyoruz

Boyum 1.56 diye kısa erkeklere zorunda mıyım ya?
Cevapla