Ya anlamıyorum boyumuz kısa diye kısa erkeklere bakmak zorunda mıyız. Uzun erkek bulamazsak mecburen bakarız kısalara.
Boyu neden bu kadar takıyorsunuz çok mu önemli şu boy ya biz de uzun güçlü erkeksi erkek istiriyoruz
Ya anlamıyorum boyumuz kısa diye kısa erkeklere bakmak zorunda mıyız. Uzun erkek bulamazsak mecburen bakarız kısalara.
Boyu neden bu kadar takıyorsunuz çok mu önemli şu boy ya biz de uzun güçlü erkeksi erkek istiriyoruz
Lafa gelince kadın erkek eşittir kadınlar erkeklere muhtaç değildir dersiniz ama ilişkiye gelince erkek dediğin en az 1.80 olacak kadını koruyup kollayacak kadına güven verecek dersiniz. Hani kadın erkek eşitti kadınlar erkeklere muhtaç değildi. Fosssss. Tatlısu Feministleri.
Cevap
6Cevap
Senin boya herkes uzun zaten 170 erkeğin yanında damacana gibi durursun
benim yanımda uzun durması 170 erkeğin kısa olduğunu değiştirmez
180-190 erkekle sevgili ol da adam seni öpmek için fıtık geçirsin kdnxkxkx
Değilsin
Bana gel 1.80e yakın boy
sen kendin kisasin bi kere
Yine de uzun erkek istiyorum
davul bile dengi dengine demisler
boşuna demişler kısa kız uzun erkek çiftleri defalarca yalanlıyor o sözü
1.56 bir insan uzun erkek diye aglayamaz
İnsan demeli ben neyim ki ne istiyorum boyle insanlar hic bir seyi haketmezler
Fiziğin nasıl
İşlevine değil boyuna bakan sizsinizz zjss
İyisin kral iyisin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?