Arkadaşlar boyum 1.66 bir erkeğe göre çok kısayım değil mi?

Bazen düşünüyorumda 1.80 olsam acaba herşey farklımı olurdu böyle kısa boylu olmak acaba karşı tarafa güven vermiyormu siz ne düşünüyorsunuz böyle durumlar için.
Arkadaşlar boyum 1.66 bir erkeğe göre çok kısayım değil mi?
Cevapla