1.73 boyum var kısa erkekler daha iyi değil mi ya?

Valla kim ne derse desin kısa erkeklerin daha ayrı cazibesi var. Ama gel gelelim ki toplum baskısı erkek kadından uzun olur tatavasi bitmiyor. Kisa erkekler uzun boylu erkeklere göre daha öz güvenli daha eril enerjili erkek erkek yani.

1.73 boyum var kısa erkekler daha iyi değil mi ya?
Cevapla