Yapacak bir şeyin yok gibi duruyor. Bu çayı şekersiz içememek, kafeinsiz günü bitirememek ya da görüntü kalitesi yüzünden film izleyememek gibi bir şey.
Eziklik psikolojisi Şu an daha cok sizde görüyorum normal diyen kizlarin yorumuna anormal yazmissiniz gelip burda kisalari savunuyorsunuz garip geldi dogrusu
Nasil sorular soracagima ben karar veririm yaptigim davranisi onaylayan insanlar da var soruyu begenmediyseniz cevap vermezsiniz olur biter aptal diyip hakaret etmeye gerek yok
Kardesim siz insanlar tek kutuplusunuz hic bir kizda kisa boy isteyenini gormedim asil ezik sizsiniz bu boy olayi normal birsey degil anormal ben seversem karsidaki kisiyi boya takmam sizin gibi insanlar maddeci oldugu icin oyle takiliyor
Dış görünüş herkes icin onemlidir biri dikkatinizi cektikten sonra taniyip sevebilirsiniz Kadinin guzel bakimli olmasini erkekler onemsiyor o zaman buna da maddeci diyelim
Bacim sen merak etme beni ne kizlar kesiyordu 1.75 lik kizlar gibi bakiyor sen bu boy takintinla devam et malin birini bulucaksin sonra erkekler niye boyle🤣
Ben o reddettigim kisiyle alay etmedim asla etmem hatta nedenini sordugunda boy konusunu asla soylemedim onun degistirebilcegi bir durum degil bu yanlis anlasilmasin
Tabiki de söylemem cok uzulur baska sebepler söyledim o da kabullendi zaten biz aramizda cozduk problemi ama nedense kisa diye reddettigimi fark ettim ve bir an üzüldüm o yuzden bu soruyu sordum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Zaten normali bu. 190 a kadar gayet uyumlu olursun180 in alti garip durursunuz
Kisa erkeklere uzun kizlar yakisiyor. Yani erkek 175 se kadinda 175 olmali falan
Bunu pek kabul etmiyorlar sizin boyunuz kac acaba
182.. Ama ilgimi ceken kizlar hep 155 le 160 arasinda. 170 ustu cok itici geliyor
Uzun erkekle kisa kiz yakisiyor zaten ❤
Bende kızlarda 175 seviyorum ama kısa diyede birini reddetmem Gercekten seviyorsan boyun bi önemi olmamalı
bunda sıkıntı bir şey yok? uzun boylu erkeklerden hoslanıyorsun bitti
Normal olan bu zaten ben 155’im eşim 190
Ideal cift dhhfh
Eheheh
Yapacak bir şeyin yok gibi duruyor. Bu çayı şekersiz içememek, kafeinsiz günü bitirememek ya da görüntü kalitesi yüzünden film izleyememek gibi bir şey.
Sen öyle de düşünme kısmet bu işler. Kime aşık olacağını, kimden hoşlanacağını bilemezsin
masallah sen cok uzunsunda kisa sevmiyorsun
Siz sanirim 170 :))
evet
Boyu boşver. Önemli olan kişilik
Begenmedigim birini tanimay calismam ki
180 boyum seni kollarımda gezdirrim
Bunu takıntı haline getirmekte saçmalık
Nahoş bir davranış
Kınıyorum sizi.
Maalesef takıntı oldu sanirim bu sizin boyuniz da 170lerde sanirim
180 .))))
170 de erkekte cidden kısa ben kız halimle 170 im
Haha iyimiş boy da ideal 😜
olabilir fazla takma
Olabilir normal..
gayet normal
Ayıp etmissinnnn
Sizin boyunuzu merak ettim?
1.75 im
Fotodaki sizseniz eğer karizmatiksiniz
Doğrudur benim teşekkür ederim 🙃🙃
Keşke bizde sizi gorebilseydik 😂😂
Güzel, dikkat çekici olduğumu düşünüyorum bende.
Muhtemelen ama göremiyorum ki yazsana özelden 🙃🙃
1 xperim
Gizlisin ama olmasaydın yazardimm
😔😔
Acamiyor musun
Zorlanirsin ama
İyi halt ettin. Sayin aptal
170 siniz herhalde:))
Sen bu kafayla malin birini bulursun merak etme🤣 evlendikten sonra seni yux ystu biraksin
Sen merak etme boyum 1.68 ama hep 1.70 lik kizlarla takilirdim😏
Zaten uzun erkekleri biz kisalar kaptigimiz icin uzun kizlarada sizler kaliyorsunuz😄
Yuz ustu birakma olaylari falan yasanmadan bilinmez :))
E uzun kizlar bize kaliyor iste manken gibi 😉
Senin boyun kisa o yuzden uzun boylu birini istiyorsun eziklilk psikolojisi
Is çözüldü o zaman yaraniza tuz basmisim gibi burda kivranmaniza gerek yok iyi gunler :))
Sende aptal sorular sorma insanlik onemli asil ne takintilisin
Eziklik psikolojisi Şu an daha cok sizde görüyorum normal diyen kizlarin yorumuna anormal yazmissiniz gelip burda kisalari savunuyorsunuz garip geldi dogrusu
Nasil sorular soracagima ben karar veririm yaptigim davranisi onaylayan insanlar da var soruyu begenmediyseniz cevap vermezsiniz olur biter aptal diyip hakaret etmeye gerek yok
Kardesim siz insanlar tek kutuplusunuz hic bir kizda kisa boy isteyenini gormedim asil ezik sizsiniz bu boy olayi normal birsey degil anormal ben seversem karsidaki kisiyi boya takmam sizin gibi insanlar maddeci oldugu icin oyle takiliyor
Kisa boylu diye milketi yadirgama o zaman
Asil sen kendi boyuna bak
Dış görünüş herkes icin onemlidir biri dikkatinizi cektikten sonra taniyip sevebilirsiniz
Kadinin guzel bakimli olmasini erkekler onemsiyor o zaman buna da maddeci diyelim
Temiz ve bakimli herkes olsun bi zahmet onla bunun alakasi yok
Ben kendime zaten uzun demiyorum ama 180 altini begenemiyorum bu da benim tercihim
Sahsen ben seni boyundan dolayi istrmesem oyle ir yadirgarsin ki🤣
Yani 170 lik kisi 163 luk kiza hayir demez ama 180 ve ustu hayir diyebilir buna saygim sonsuz
Ayni sekilde minyon seven erkekte var
Niye demiyormus ne alaka kardesim sen istetince oluyorda biz isteyince olmuyor mu bos konusma ben kendi esitim boyinda birini isterim
İstedigim gibide hayir derim sanane sana soracak degilim
Sende saygili olacaksin yuzun cikti ortaya
Hep 1.65 birini istemisindir
Şu an o kadar cok guldurdunuz ki beni tesekkurler :))
Ortalik 168 kiz kayniyor zaten umarim gonlunuzr gore birini bulursunuz
Bacim sen merak etme beni ne kizlar kesiyordu 1.75 lik kizlar gibi bakiyor sen bu boy takintinla devam et malin birini bulucaksin sonra erkekler niye boyle🤣
O zaman kompleklerinden vazgececeksin boy yuzunden adam mi reddelir ne alaka
Oh oh iyi masallah yakinmaniza gerek yokmus zaten
Uzun boylu erkekler size gore mal sanirim cok tuhafsiniz :))
Yoo ben mal demedimki senin sordugun soru abes sahsen biri benimle alay edip dalga gecse yekten soylerim egosunu tatmin etmedigim icin mutlu olurum
Ben o reddettigim kisiyle alay etmedim asla etmem hatta nedenini sordugunda boy konusunu asla soylemedim onun degistirebilcegi bir durum degil bu yanlis anlasilmasin
E soyleyseudin yekten kisasin deseydin neden cocuga ALLAH AŞKINA bi soylesene ya
İnsanlar hayvan gibi dusunuyor dogal secilim🤣
Tabiki de söylemem cok uzulur baska sebepler söyledim o da kabullendi zaten biz aramizda cozduk problemi ama nedense kisa diye reddettigimi fark ettim ve bir an üzüldüm o yuzden bu soruyu sordum
Yanindaki adam uzun olunca bir sey degismez
ALLAH senin gibi birini benim kardima cikarmasin ALLAH KORUSUN senin gibi takigin egosunu hic cekemem
Cok bos insansin
Ne uzattin sende aman fjfnnf
Tüh be ben 179 um😅