Güzelim vallahi bulamıyorum gerçekten bana yanaşmıyorlar sen çok uzunsun diyorlar hani ne bileyim özgüvensiz oldukları için galiba ve gerçekten hayatıma kimi Aldıysan en sonunda beni aldattı
Bu çift taraflı sorun, bu ülkede ki boy olayı dünyanın hiçbir yerinde yok. 1.50lik khezoların ghötünü kaldıran yine 1.80+ özgüvensiz, kendine itaat ile özgüven kazanmaya çalışan premses erkeklerimiz. Önce kadınlar eğitilecek sonra erkekler erkekleşecek.
Ya aman erkekler de hep onları seçiyor mesela Uzun kızları seçmiyorlar niye Ne yani bana geliyorlar diyorlar Seni boyun çok uzun kaçıyorlar e Kısalar geliyor kısalar da gelip sorun olmaz Ben sorun ediyorum ama
Adam 500'e yakın kız takip ediyor Dedim Kız takip etme ben rahatsız oluyorum hani ben seninle konuştuğundan beri hiçbir erkek eklemedim dedim aradan bir saat geçti geçmedi Baktım yine full kız eklemiş yani dinlemedi beni
Sırf boyun 175 diye kimseden üstün olmuyorsun bunu kafanıza sokun. Zaten 155 de olsa 175 de olsa bi insanı belli kalıplara sokup diğerlerine ucube muamelesi yapan sizin gibi tüm kadınlara dediğim o çok beğendiğiniz uzun boylular tarafından yüzünüz hiçbir zaman gülmesin
İnsanları bu kriterleriniz yüzünden yetersiz hissettirmenizden bahsediyorum. Her gün bu yorumlarınızı görmekten yetersizlik hissi yaşamaktan yoruldum. Sürekli birilerinin bir şeyi haketmesi için bi standartta olması gerekiyormuş algısından yoruldum. İşte boyun 170 ise daha kısa kızlara bak veya 155 sen 190 erkek isteme diye insanların isteklerini sınırlamaya çalışan bu algılardan sıkıldım. Ben bir insanı seçerken onu bi kalıba sıkıştırmaya çalışmıyorum, insan birini severken bunlar aklına nasıl bunlar geliyor şaşırıyorum. Gerçi ben ne dersem diyeyim insanların algısı değişmeyecek ama yine de yazdım. Kalbini kırmak istememiştim tekrardan hakkını helal et
Ya bana karışan rafadan sensin sana ne benim fiziğimden görünüşümden ama kıskançsınız çirkefsiniz ya Bir kere ağzınızdan güzel bir şey çıkacağını şaşıracağım gerçekten
Ay Yok be o kadar da değil tamam uzun oluyorum ama yani mecbur kendimize uzun bulacağız Yapacak bir şey yok ama hep Kısalar denk geliyor Niye bilmiyorum Mesela benden Kısa geliyor diye sorun olmaz sen düşün
E var tabii ama hayatıma benden Kısaydı benimle aynı boyda olanı da aldım ay topuklu giyme topuklu giyme üşünü giyme bunu giyme benden uzun gözükme diye diye başımın etini yedire Ben de artık benden kısa ya da benim Boyuma birini istemiyorum uzun istiyorum hakkım yani
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
25Cevap
Ulkede uzun erkek yok bacım o yuzden, cogu erkekten uzunum
Kız ben bunu sorunu da içmemiştim gerçekten benim boyumda olan benden kısa olduğunu da kabul ettim ama aldattılar Allah ne yapmasın onları ya
Etmemistm
Cirkin ve kısa erkekler, kendisinden iyisiyle beraber olunca havalara giriyor bu yuzden her zaman yanına yakısan yakısıklı uzun cocuk secmelisin
Güzelim vallahi bulamıyorum gerçekten bana yanaşmıyorlar sen çok uzunsun diyorlar hani ne bileyim özgüvensiz oldukları için galiba ve gerçekten hayatıma kimi Aldıysan en sonunda beni aldattı
1.50lik khezolar kadar şansı olmadı uzunların
Harbiden bak nasıl basarabiliyolar cidden hayret ediyorum
Bu çift taraflı sorun, bu ülkede ki boy olayı dünyanın hiçbir yerinde yok. 1.50lik khezoların ghötünü kaldıran yine 1.80+ özgüvensiz, kendine itaat ile özgüven kazanmaya çalışan premses erkeklerimiz. Önce kadınlar eğitilecek sonra erkekler erkekleşecek.
Ya aman erkekler de hep onları seçiyor mesela Uzun kızları seçmiyorlar niye Ne yani bana geliyorlar diyorlar Seni boyun çok uzun kaçıyorlar e Kısalar geliyor kısalar da gelip sorun olmaz Ben sorun ediyorum ama
Özgüven, Özgüven olmayınca uzunu taşıyamıyorlar. Bunları dert etmemek lazım, pısırık özgüvensiz oturmamış karakterlileri dert etmeyin
Kısaya veya benimle aynı boyda olans şans veriyorum adamlar aldatıyor ya şaka gibi
Buda hep benim dediğime geliyor, kadınlar doğru erkek seçecek kapasiteye sahip değiller.
Ya demiyon mu erkekler karaktersiz
Seçen kadındır, kadın kapasitesiz.
Laf atma bana 😑
Genelliyorum ve maalesef ebeveynsiz her erkek arayışı erkeksizlikle sonuçlanacak
Ebeveyin ne alaka
Doğru erkeği, kızlarına anne baba bulabilir. Kız bulamaz.
Vallahi bizimkiler böyle şeyleri karışmaz Herkes kendi bulduğu ile evleniyor
Hakketen fotona baktım da veliefendiden kaçmış gibi duruyon:):)
Kısa kadınlar uzun erkekleri beğeniyor ise kısa erkeklerde uzun kadınları beğeniyorlardır..
Benim uzun erkek istemem hakkim
Paradoksa sebebiyet verirsiniz..
Ne alaka ya
Aşağılama insanları saplagi yapıştırırım popona
Hala hala onlar aşağılarken iyi
Ahah nasıl olmaz diyor 1.45 falanım o boyda kızla yok be olmaz eşit olmam lazım adgfg
Kötü olur ya topuklu giyemezsin
Kız benden kısa boylu geldi bana adam o kendi bacak boyuna bakmadı Beni aldatmaya kalktı Bir de bana diyor ki topuklu giyme
Neee Allah belasini ya aldatanlari yakasim geliyor yansin gebersin it herif
Adam 500'e yakın kız takip ediyor Dedim Kız takip etme ben rahatsız oluyorum hani ben seninle konuştuğundan beri hiçbir erkek eklemedim dedim aradan bir saat geçti geçmedi Baktım yine full kız eklemiş yani dinlemedi beni
Abazaymis
O çok beğendiğin uzun boylu erkekler tarafından yüzün gülmesin beter ol
Sana iade ediyorum güzel kardeşim aynısını yaşarsın inşallah
Bu lafı 155 olupta 190 isteyen kızlarada de olur mu
Sırf boyun 175 diye kimseden üstün olmuyorsun bunu kafanıza sokun. Zaten 155 de olsa 175 de olsa bi insanı belli kalıplara sokup diğerlerine ucube muamelesi yapan sizin gibi tüm kadınlara dediğim o çok beğendiğiniz uzun boylular tarafından yüzünüz hiçbir zaman gülmesin
Bu arada hakkını helal et bedduamı geri alıyorum kimsenin kalbini kırmak gibi derdim yok.
Yok öyle diyip diyip kusura bakma benim kalbimi kırdın ne istiyosn benden anlamadım, ben boy takıntım olsa 170 birini hayatıma alamzdim
İnsanları bu kriterleriniz yüzünden yetersiz hissettirmenizden bahsediyorum. Her gün bu yorumlarınızı görmekten yetersizlik hissi yaşamaktan yoruldum. Sürekli birilerinin bir şeyi haketmesi için bi standartta olması gerekiyormuş algısından yoruldum. İşte boyun 170 ise daha kısa kızlara bak veya 155 sen 190 erkek isteme diye insanların isteklerini sınırlamaya çalışan bu algılardan sıkıldım. Ben bir insanı seçerken onu bi kalıba sıkıştırmaya çalışmıyorum, insan birini severken bunlar aklına nasıl bunlar geliyor şaşırıyorum. Gerçi ben ne dersem diyeyim insanların algısı değişmeyecek ama yine de yazdım. Kalbini kırmak istememiştim tekrardan hakkını helal et
Geleni geri gönderirsin
Niyeymis
Kendilerinden daha kısa kıza bakmaları için
Baksınlar
Bütün herkes sana hasta olmuş he helal lan
Öyle bisi mi dedik
Egonu tatmin eder gibi konuşuyorsun o yüzden olabilir
Offf ne kdr çirkef insanlarsiniz
Ne çirkefligimi gördün bir saygısızlık yok burada çocuk gibi alınacaksan görüşü silebilirsin
Sorun ne simdi? Ben ne dedim ki kısa erkekler denk geliyor sürekli dedim neden dedim bunda laf atacak ne var
Laf atan biri niye gizlenmesin ben direkt sana söylüyorum şımarık gibi konuşmuşsun iyi akşamlar
Cidden siz insanlar şaka gibisiniz insanlara biraz sevecen yaklaşın ne bu nefret anlamıyorum
Seni ne tanıyorum ne nefreti başkası kötü davranmış bana saldırıyorsun tamam dedik
Ama herkes bana karşı öyle gerçekten anlamıyorum durduk yere bana laf atan bana hakaret eden bir çok insan var kız erkek
Tamam var olabilir de benim suçum ne şu an onlara kız
Sende aynısını yaptın çünkü neyse sıkıldm iyi akşamlar
Hiç kimseye kötülük yaptığımı sanmıyorum iyi akşamlar
Profilde Safinaza benzemişsin
Kıskanma
Yok la neyini kıskanacam şekilsiz şukulsuz
Ha ha ha ha ha ha ay güleceğim yoktu bi aç mankenlere bak bakayım bi
Sen var ya tam Yağ tulumlarına layıksın Çok
Konuşma
Tamam sensin
Evet benim hayatım İşine gelmiyorsa ikile
Ben olduğum yerdeyim, sağa sola sürtünen sensin
Ya bana karışan rafadan sensin sana ne benim fiziğimden görünüşümden ama kıskançsınız çirkefsiniz ya Bir kere ağzınızdan güzel bir şey çıkacağını şaşıracağım gerçekten
Safinaz kötü mü? Temelin aşkıydı.
Şekilde şukulsuz dedin ama ya
Onu dedem yazmış pardon görmedim
fdjkghgufdbdghudvydvygd
Sen kendine bak önce kıçı yere yakın olanlar
Milletin gözü yüksekte olur, senin gоtün.
Çok konuşma
Çok fazla 170 erkek var ondandır
Oda aldatmaya kalktı beni ztn ahahahaha
Biz kisa degiliz sen uzunsun :))
Napiyim erkeklerde uzun olsn
Sen turk kadinortalamasinin uzerindesin kisa erkekler napsinn')))
155ler nasıl kapiyo uzunlari ama
:))) yetenek meselesi :))
Doğru kıçı yere yakınlar fena oldu diye boşuna dememişler
Ortalamanın üstündesin , denk gelmiş diyelim
155ler uzunu nasıl kapıyor ki
🤷🏼♂️🤷🏼♂️ bilmem ama düşündüm senin durumunu topukluyla 190 olursun
2metre çocuk bulmak zorundasın 😂
Ay Yok be o kadar da değil tamam uzun oluyorum ama yani mecbur kendimize uzun bulacağız Yapacak bir şey yok ama hep Kısalar denk geliyor Niye bilmiyorum Mesela benden Kısa geliyor diye sorun olmaz sen düşün
Sorun sende olabilirmi acaba😂
Hicte bile
Senden kısa olmasında bi sakınca var mı ki🙂
E var tabii ama hayatıma benden Kısaydı benimle aynı boyda olanı da aldım ay topuklu giyme topuklu giyme üşünü giyme bunu giyme benden uzun gözükme diye diye başımın etini yedire Ben de artık benden kısa ya da benim Boyuma birini istemiyorum uzun istiyorum hakkım yani
Hakkındır tabi ama ben kadının benden uzun olmasını sorun etmem
Uzunları gönderim ben
Uzunlar minyon seviyor 170 im eşimle aynı boydayiz
Boy önemli mi?
Evet
Bana gore kısasın
Dedi ve 155in peşinden koştu
Hahahahah minyonlar candir uzunlar heyecan
Ya demiyorsun da benim özgüvenim yok yanıma uzun kız alayım değil mi
Unide voleybolcu bir kızla cikmistim. 187 iki uzun olmuyor yaaa
Olur olur merak etme kısa uzun nasıl güzel görüntü verebilir Allah aşkına
Sen ort ustusun masallah
Neee
Boyun ortalama üstü dedimmm yaaaa
Sen bulamıyorsun demekki :)
Arayıstqlq değilim ki zaten bana gelenler hep kısa
Arayista *
Nasibin yokmuş demekki
Niye öyle dedin simdi daha 25im evde kaldın damgası vurdun
Kızım iyimisin sen hemen alındın nolcak bende 25 im
Alınganım napiyim
Olmasan daha iyi kötü bir şey demedim ki
Peki peki 😂
Bizde 1.80 var
Maşallah
geliyordur bence
Ah be şans zmsmmdms
Kaderrr kaderrrr
1.90 😎✌🏼
O sen değilsin
O derken?
O uzun boylu sen deglsn yani
Ha yok zaten benim kriterlerim en az 1.76 ve biraz etli olsun tahta gibi kadınmı olurmus
Hmm 155 boyunda 100 kilo bulursun innnsssaaaallllaaaah Rabbım sana nasip etsin
Benim gbiler fazla gelir zaten
Kürtler genelde şişko seviyo ha bide kapalı olmasına dikkat et
Şişko sevmiyorum açık veya kapalı gibi bir kriterimde yok nasip artık hayırlısı olsun da sen sanki bi tavır yaptın 😁
Tavır yapacak kdr önemsemiyorum
Anladım peki teşekkürler
1,72 olur mu
Yokk
Dene bence
Hayır
Peki
179um
Aa civciv
Aa kıvırcık
Ben kisa miyim sence
Ay banada hayatim
185 iyi mi 😂