Nişanlımla baskı yüzünden ayrıldık, pişman oldu ama dönmeli miyim yoksa yoluma nasıl devam etmeliyim?

Biz nişanlımla benim çalışmam için baskı yaptığı için ayrıldık çünkü beni zorunda gibi gösterdi ve yaptığı saygısızlık o benim kararıma bağlı olan bir şeydi yüzüğünü getirip kapımıza bıraktı ve biz de haliyle bohçalarını vs geri verdik ama 24 saat geçmeden pişman oldu her şeyin değişeceğini düşünüyo ama ben inanmıyorum hiçbir şekilde. Sizce yaptığım yanlış mı ve benim normal hayatıma dönmem için ne yapabilirim elimi attığım yerde anısı var ailem de benim üzülmeme üzülüyo kafamı dağıtmaya çalışıyo

Nişanlımla baskı yüzünden ayrıldık, pişman oldu ama dönmeli miyim yoksa yoluma nasıl devam etmeliyim?
Cevapla