Nişanlımdan ayrıldım pişmanım ne yapsam dönmüyor. Ne yapabilirim?

2 seneye yakındır nişanlıydık. Toplam 8 buçuk senedir süren ilişkimiz vardı. bir anlık sinirimle ayrıldım suçu da yoktu. Ayrılmakla kalmayıp kıskandırmak adına 1 gün geçmeden instagramdan bir kız takip edip resimlerini beğendim. Oda onun sınıf arkadaşı çıktı. İster istemez rezil ettim onu. Ama sınıf arkadaşı olduğunu bilmiyordum denk geldi. Şimdi çiçekler göndersemde evine gitsemde uğraşsamda barışmıyor. 2 aydır ayrıyız. Ama 2 kere denk geldik birşey konuşmadı benle sadece birbirimize sarıldık sarıldık sonra gitmem lazım diyip gitti. Ama dönmüyor. Ne yapmam lazım. Sarılsada benle arada bir mesajlaşdada konuşsakta barışma konusuna gelince kendini komple çekiyor hemen
Nişanlımdan ayrıldım pişmanım ne yapsam dönmüyor. Ne yapabilirim?
Cevapla