Sevgilimden durup dururken ayrıldım. Çok pişmanım ama geri dönmüyor ne yapmalıyım?

Benim 7 aylık bir ilişkim vardı. Sevgilim beni aşırı seviyordu benim için öl desem ölürdü yani o derece. Aslında bende seviyordum ama birgün durup dururken sıkıldım ve mutlu olmadığımı düşünüp ayrıldım. Ayrılırken çok yalvardı bende biraz gururlu olmasını salan söyledim benden soğusun diye. Ertesi günden itibaren çok pişmandım. Mesaj attım özür diledim olmadı arkadaşlarımı konuşturdum istemedi. Sizce hiç geri dönüşü yok mu? Tam bir ay oldu ve ben hala ilk günki kadar pişmanım. Gerçekten çok seviyormuşum fark ettim. Asla affetmez mi dersiniz?
Sevgilimden durup dururken ayrıldım. Çok pişmanım ama geri dönmüyor ne yapmalıyım?
Cevapla