Nişanlımla birlikte olduk ama ayrıldık çok pişmanım ne yapmam gerektiğini bilmiyorum?

İlk nişan olduğumuzda bana demiştiki ben çabuk vazgeçen biriyim ama birlikte olursak iki dünya bir arayada gelse ayrılmayız 1 sene nişanlı kaldık şu an ayrıldık 2 hafta oldu ne yapacağımı bilmiyorum çok pişmanım ne yapmalıyım sizce
Nişanlımla birlikte olduk ama ayrıldık çok pişmanım ne yapmam gerektiğini bilmiyorum?
Cevapla