Sevgilime ayrılalım dedim ayrıldık çok pişmanım sizce ne yapmalıyım?

Sevgilimle aramız soğur gibi oldu çok sık konuşamıyorduk son 3 4 günde üstelik bide sevgilimin eski ilişkisindeki mesajları okudum sinirlemi diyelim kıskançlıklamı diyelim Artık ayrılalım dedim o istemedi ben zorladım ayrıldık şimdi pişmanım ne yapmalıyım?
Sevgilime ayrılalım dedim ayrıldık çok pişmanım sizce ne yapmalıyım?
Cevapla