Eski sevgilimden ayrıldığım için çok pişmanım! Ne yapmamı önerirsiniz?

Ya aslında ben ayrılmadım, o ayrıldı, çok soğuk davranıyordu ve bitirdik. Aradan 4-5 ay geçti, bayadır hesabı gizliydi ve az önce hesabı gizliden çıkarmış, öylesine fake hesaptan bakayım dedim... Abooo!!! O kadar güzelleşmiş ki, gözlerime inanamadım... Abi aşırı güzel olmuş, sanki ünlü bir manken gibi... Eskiden de güzeldi ama 4-5 ayda bu kadar güzelleşmesi beni baya şaşırttı ve ”Ulan ben ne kaybetmişim be” demeden kendimi alıkoyamadım!!! Aşırı pişmanım. Bana artık yüz vermesi imkansız, hele ki bu kadar güzel olmuşken. Şimdi herkes etrafında pervanedir... Abi bana asla yüz vermez ama yine de ”Acaba yazsam mı?” düşüncesi var aklımda... Ne yapmamı önerirsiniz? Çok pişmanım!!! Benim tekrar onu geri kazanmam gerekiyor!!!

Yaz
Yazma
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
1 yıl
Hesabı tekrardan gizliye aldı. Amacı ne bu kızın? Beni mi yokladı acaba? Çok kafamı karıştırıyor!!!
Eski sevgilimden ayrıldığım için çok pişmanım! Ne yapmamı önerirsiniz?
Cevapla