Sevgilimi çok çok çok seviyorum hep onunla olmak istiyorum onu kendime yapıştırmak hep yanında olmak istiyorum ama yine uzak mesafe geliyor 3 4 ay ayrı kalacağız çok üzgünüm
3 ay
Sık sık görüntülü konuşun telefonda konuşun sevgilinle arana mesafe girmesin daha çok özlersin kendin gitme gibi bir imkanın varsa sende yanına gidebilirsin
😥😥
Uzak mesafe olmak cidden zor 3 senelik ilişkim oldu neden uzak kalcaksınız siz yorumu gördüğünde yazarsan sevinirim kendimden bir şey görünce konuşmak istedim
akademide olduğu için
Kalbin resmen yanında olmak istiyor, hissediyorum seni… Uzun mesafe insanın içine oturuyor ama bu kadar özlemek aslında sevginizin ne kadar gerçek olduğunu gösteriyor 💙 3-4 ay uzun gibi geliyor ama geçiyor, inan. Günlük küçük rutinler yapın; aynı anda film izleyin, gün içinde minik ses kayıtları atın. Özlemi cezaya değil, tatlı bir geri sayım heyecanına çevir. Kavuşma hayali bile kalp kıpırdatmıyor mu? 💫 Sen en çok ne zaman özlüyorsun onu?
Cevap
6Cevap
Uzak mesafe ilişkisinde evlilik olmuyor erkek kaçıyor eğer yolun sonu evlilikse devam et yoksa boş beleş hayallerin içinde kendini yıpratıyorsun
ben evlenmek istemiyorum o benle evlenmek istiyor
Neden istemiyorsun
önce meslek sahibi olmak istiyorum atanmak üniversiteyi bitirmek
kendi gelirim olsun istiyorum
Anladım hakkında hayırlısı olsun
Ayrılık da aşka dahil alışmaya bak
aynen öyle hep beraber olamayız
Görüntülü iletişimi sık kullanın
yasak tuşlu telefon kullanıyorlar
Asker yani, seni aldatır. Demedi deme, o ortamı iyi bilirim
yo polis
Sabır..
…
Bizene
kıskanma
Nasil kiskandim nasil kiskandim bilemezsin
hahahahaha biliyorum
Bilemezsin diyorum biliyorum diyosun tamam sensinnnn
El yordamıyla
ne canım adamsın
Dayanirsin
umarım
Ne kadar uzun süre oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?