Uzak mesafe ilişkim beni çok yoruyor ama çok seviyorum. Ne yapmalıyım?

Selam öncelikle 1 senelik uzak mesafe ilişkim var partner:P. İkimizde birbirimize çok aşığız ciddi düşünüyoruz ve hayaller kuruyoruz gecelerce görüntülü konuşup p’nin ailesiylede tanıştım 3 aylık ara verme durumumuz oldu sonra tekrar başladık hiç yabancılık çekmeden 1. senemizi bitirdik. İkimizde sınava hazırlanıyoruz ailesi sınavdan dolayı kısıtlamaya başladı son zamanlarda telefonu almaya kadar benle konuşmasını istememeye başladı bende idare etmeye çalıştım ama bir yere kadar seviyordum ama aklımda sürekli o vardı derslerime engel olmaya başlıyordu geçenlerde 2 3 gün konuşmadık hiç ailesinden dolayı yeni konuşmaya başladık ben seviyordum onu büyük hayaller vardı işin ucunda lakin soğumaya başladım bu aralar ikimizde bırakmayacağınıza söz verdik. Ama önümüzde üniversite var sonuçta herkesin bir tatması gereken hayatı olmalı çevremdeki herkes aynı şeyi söylüyor. Misal arkadaşlarım eğlenirken ben evde oturuyorum çünkü aklımda P var ona yanlış yapamam ama dokunamıyorumda yaşayan bilir. Diyeceğim şu üniversiteyi de ele alırsak nasıl bir yol çizmemi önerirsiniz teşekkürler :)

Uzak mesafe ilişkim beni çok yoruyor ama çok seviyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla