Sevgilimle aram iyi ama mesafeden sıkıldım ne yapmam gerekiyo?

Arkadaşlar sevgilimle 10 ayımızı doldurcaz neredeyse. Birbirimizi çok seviyoruz ama sanırım 8 ay uzak mesafe ilişkisi benim biraz sıkılmama sebep oldu. Ne yapmalıyım. arada yaklaşık 700 km var ve gelip gidemiyor istesede çünkü ben küçük bir ilçede yaşıyorum herkes birbirini tanıyor gelmesini istemiyorum. Ama ne bileyim bu şekilde de nasıl olacak. Evlilik desen uzunnca bi dönem gündemde yok ondan görüşmede olamaz yani buluşma
Güncellemeler
+1 yıl
Aradım konuştuk hepsini anlattım bütün kafama taktıklarımı düzeleceğini daha net olacapını falan söyledi tekrar şans verdim ilişkimize
Güncellemeler
+1 yıl
Bugün akşam bitirdik 🥲
Sevgilimle aram iyi ama mesafeden sıkıldım ne yapmam gerekiyo?
Cevapla