Sevgilim uzak mesafe ilişkisi istemiyor ama ben ona alıştım, bırakmak istemiyorum. Ne yapmalıyım?

Sevgilim Antalyaya üniverste okumaya gidecek ancak eger üniverste şehir dışında tutarsa ayrılacağımızı söylüyor. Gelince yine buluşuruz goruntulu konusuruz ama sevgili olmayız diyor. Bende öyle olmayacağını söylüyorum, olamaz çünkü diğer şekilde onu unutamam beni yedekte bırakamaz. Açıkçası şimdiden mi ayrılayım daha fazla bağlanmadan yoksa zamanı mı bekleyeyim. Çoğu ilkimi ona verdim ve ayrıca ilk defa bu kadar uzun bir ilişkimizin olmasına izin verdim. Ona alıştım ve bırakmak istemiyorum. Napmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar ilişkimi şimdiden bitirdim. Çünkü kendisi orada başka bir hayat kurmayı planlıyordu ve o hayatta ben yoktum. Medeni bir şekilde ayrılmaya çalıştık fakat o buna zıt ilerledi böyle ayrılmiş olduk
Sevgilim uzak mesafe ilişkisi istemiyor ama ben ona alıştım, bırakmak istemiyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla