Sevgilimle uzak mesafe ilişkisi yaşıyoruz ve gittikçe uzaklaşıyoruz. Ne yapmalıyım?

Düzenli Görüştüğümüz zamanlarda aramız çok iyi oluyo evlilik düşünüyoruz ama bazen aylarca görüşemedigimiz zamanlar oluyo ve bu dönemde çok uzaklaşiyoruz sürekli kavga ve ara arada ayrılık sizce ne yapmalıyım yanına gidemiyorum
Sevgilimle uzak mesafe ilişkisi yaşıyoruz ve gittikçe uzaklaşıyoruz. Ne yapmalıyım?
Cevapla