Sevgilimle aramızdaki iliski farklı, ayrılmak da istemiyorum. Ne yapabilirim?

Sevgilimi aşırı çok seviyorum, bir kere benden ayrıldı çünkü evlilik düşünmedigini dedi kimse ile. Sonradan bazı şeylerden dolayı bana benle evlenmek istediğini dedi. Ben daha erken olduğunu dedim. Nişan yapariz yazın diye söyledim. Kabul etti mutlu bir şekilde. Bir gün geçti ve sanki o dedigini farklı birisi demiş gibi davranmaya başladı. Ağzını aradım ve o da evliliğe çok var dedi. Sordum evlenmek istiyordun hemen diye, cevap vermedi. Ona iltifatlar ediyorum, onu çok sevdiğimi diyorum falan ama o karşılık vermiyor. Biraz da karakteri böyle odunluk var 😅. Seviyorum onu tamam ama işte böyle davranışları bana onun beni ne kadar sevdiğini sorgulattiriyor. Hiç bugüne kadar hiç bir kız arkadaşımı anlatmamistim, sadece bu kızı anlattım nişan konusundan dolayı. Anlayamıyorum kızlar genel olarak mı böyle diye düşünüyorum. Ve ayrıca dostları var sanki onlar benden daha önemliymiş hissi verdiriyor ya da ben öyle düşünüyorum. Bunlar kafamdaki kuruntu da olabilir. Kıza anlatamıyorum da çünkü ayrılıp gider diye düşünüyorum, korkuyorum. Ne yapsam bilemedim. Ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında siz?
Sevgilimle aramızdaki iliski farklı, ayrılmak da istemiyorum. Ne yapabilirim?
Cevapla