Sevgilimle son aylarda hep kaos yaşadık ve ayrılmak istiyor ama ben bazı şeyleri değiştirmeye hazırım, istemiyorum. Ne yapabilirim?

Ben sorunları kolay söyleyemem ve soğuk davranırım o da hep peşimden koşardı neyin var diye. Ve tartışma çıkardı gerginlik yaşadık çokça. O da huzursuzluk istemiyor birkaç kez yaşadık. Hatamı biliyorum ve kabulleniyorum huzursuz olduk. Onu kaybetmeyi hiç istemiyorum çok değerli benim için ve kötü olsa da bu huyum kendimde farkındalık yaşadım. Artık uyuşmadığımızı düşünüyor ama öyle değil, ben söyleyemedim hep.

Onun için ne yapabilirim? Kararlılığımı görsün istiyorum. Lütfen yardım edin

Sevgilimle son aylarda hep kaos yaşadık ve ayrılmak istiyor ama ben bazı şeyleri değiştirmeye hazırım, istemiyorum. Ne yapabilirim?
Cevapla