Sevgilimle ayrılma noktasına geldik ve ne yapacağımı bilmiyorum?

3 yıllık bir ilişkim var. Ve bana çok soğuk davranıyor ilgisiz ve her şeyi benden bekliyor. Beni çok seviyor farkındayım benim için ağladı vs. Ama ilişkide hep ben özür diliyorum hep ben alttan alıyorum. Ben çok ilgili davranıyorum ama o özür dilemeyi bile zorla yapıyor bazen cok gururlu ve ben aramasam aramıyor beni aldatacak birisi değil çok güveniyorum o konuda en son kavga ettik oyun oynuyordu ve beni çok arıyorsun günde 50 kere aranmaz dedi tartıştık. Günde bir kere arayacaksın dedi tamam dedim sonra aramadım çok kırıldım beni aradı neden aramıyorsun dedi konuşmaya başladık ertesi gün ben aradım bu seferde bilgisayar oynuyordu sonra arayim dedi bende alındım yazı yazdım zaten gunde bir kere konuşuyoruz geç saatte konuşamam sende biliyorsun gibi yazdım ve beni aradi trip atma bana falan dedi özlediysen adam gibi de dedi falan konuşmadı benimle konuşmak istedim hicbir şekild e konuşmadı bidaha beni arama gibi mesaj attım ve beni aramıyor bende onu aramiyorum her şeyi benden bekliyor ve ben çok sıkıldım o antalyada ben adanada oturuyorum ve sürekli yanına ben. gidiyorum hediye falan hiç almadı beni sanki önemsemiyor ama çok seviyorum diyor benim için ağlıyor arada romantik oluyor falan ama sürekli oyun falan çok sıkıldım ve kendimi ezik gibi hissediyorum mutlu olamıyorum ne yapacagim lütfen yardim edin
Güncellemeler
+1 yıl
özgüvenini kaybettim kendimi çirkin gördüm o sevmiyor diye intihar etmeye çalıştım 2 gün hastanede kaldım inanmadı onun için dayak yedim hakaretler duydum ailemle aram bozuldu ama yinede onu bırakmadım çok sevdim onun boyl3 ilgisiz olması beni çok üzüyor nasıl değerimi anlar nasil ilgisini arttirabilirim
Sevgilimle ayrılma noktasına geldik ve ne yapacağımı bilmiyorum?
Cevapla