Sevgilimle ayrılma noktasına geldik ne yapacağım bilmiyorum kendimi çok kòtü hissediyorum?

19 yasima giricem haftaya ve 3 yillik bi iliskim var. Hersey guzeldi benim kıskanclik krizlerim gelene kadar sevgilim spora gidiyor ve kolunu instada atinca veya okulundan kiz ekleyince cok laf ediyorum oda hayatina cok karismamdan bunalmış konusmak istemiyorum diyor ayrılmakmı istiyorsun diyorum zamana ihtiyacim var diyor cok ozur diledim ama özürle gecmiyor diyo 1 haftadir aramiz kotuydu dünde böyle konustuk bana olan sevgisinin bu hareketlerimden dolayi cok azaldiginu ama azalmamasi icin cok ugrastigini söyledi ayrilirsak benim napacagimi dusunuyor biz 6 ay once falan cinsel iliskiye girmistik ve bunun icin vicdan yapip ayrilamiyor gibi ben napacagimi bilmiyorum cok kotu hissediyorum ama guclu durmaya calisiyorum benimle olmak zorunda olmadigini söyledim zamana birakalim cok yoruldum bu iliski beni tuketiyor dedi tamam dedim
Sevgilimle ayrılma noktasına geldik ne yapacağım bilmiyorum kendimi çok kòtü hissediyorum?
Cevapla