Sevgilimle görüşlerimiz uyuşmuyor ama ayrılamıyorum. Ne yapmalıyım?

1 yıldır ilişkideyiz,2 sene de en yakın arkadaştık. Birbirimizden başka kimsemiz yok neredeyse ve ikimiz de içine kapanık, hassas insanlarız. Her şeyde ruh ikiziyiz. Uzak ilişkideyiz ama 1 kere görüşebildik ve hayatımızın en mutlu günleriydi tüm ailem de seviyor onu. Kısaca birbirimizi cidden çok seviyoruz. Tek sorun görüşlerimiz çok farklı ve ben biraz fevri biriyim. Belki de kaos dolu bi evde hep baskılandığım içindir ama öfkelendiğim zaman ağzımdan çıkanı kulağım duymuyor ve çok kırıcı oluyorum. Normalde başkalarının görüşlerine saygım var ama sevgilimle bir gelecek istediğimiz içingörüşlerinin ucu bana dokunuyor diye düşünüyorum. Mesela ben müslüman değilim, islam da çıktığı dönem itibariyle kadınları insandan bile saymayıp ataerkil düzeni dayatan bir din bana göre. Sevgilimin bunlara inanması, kabul etmesi demek ve ilerde daha da bağlandığımda bu zihniyetiyle bana zarar vermesinden korkuyorum. Öfkelenmemin sebebi de büyük ihtimal sonunun ayrılık olacağını bilmem. Böyle görüş ayrılıklarına eninde sonunda dayanamam gibi geliyor o yüzden kabullenemiyorum. Bir de siyaset var. Girdiğimiz seçim aday beğenme seçimi değil ortamı hazırlanan teokrasi yönetimini reddetme seçimi. Kadınları sahiplendiricez diyen bir zihniyet meclise sokuldu. Ülkede bir kadın olarak tecavüze uğradığımda veya öldürüldüğümde hiç olmazsa hakkımın aranabilmesini istiyorum. Korkuyorum. Sinan oğan a oy vermiş. 2. turda da oy vermicekmiş. Vicdanı rahat olsunmuş. Oy vermese de sonuçta biri kazanacak ki Akp seçmeni sandığa gidiyo çalıyo çırpıyo muhalifler kenetlenmezse bu düzen devam edicek ve bunun cezasını en çok kadınlar, garibanlar çekicek. Onun görüşlerini değiştirmeye çalıştığım için en sonunda o da kabalaştı ve ayrılığa doğru gidiyoruz. İlk defa sanki birbirimizi sevmiyor gibiyiz. O normalde baya öz güvensiz biri insanlar ona laf söylediğinde cevap veremiyor öfkelendiği zamanlarda da öfkesini bana yansıtıyor ben de o an üzülmesin diye alttan alıyorum. Bu kadar kendimden ödün verdiğim için tepeme bindiğini düşünüyorum. Tabi ben de kusursuz değilim ben de çok hata yapıyorum. Ama ondan cidden ayrılamam hani uzaktan ayrıl demesi kolay ama olmaz yani yapamam onsuz. o çok özel biri hayatımda bir daha öyle birine ve aşka denk gelemem. Napmalıyım sizce?

Sevgilimle görüşlerimiz uyuşmuyor ama ayrılamıyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla