Sevgilimle sürekli tartışıyoruz ama ayrılmıyoruz da, ne yapmalıyım?

Arkadaşlar lütfen sorumu ciddiye alıp yorum yapın, sevgilimle yaklaşık 7 aydır beraberiz ve bugüne kadar her hafta tartıştık yani tartışmadigimiz gün olmazdı bı şekilde atlattık ama bu aralar onda umursamazlık görüyorum yani tartışma sırasında ben konuşurken yüzüme bakmıyor dinlemiyor tamam diyip geçiştiriyor ve bana sen tartismak istiyorsun sal artık diyo
Sonra sabah olunca da hiçbir şey olmamış gibi devam ediyor, her gün birbirimizi görüyoruz aynı çalışma salonuna gidiyoruz ve hem yakın arkadaş hem sevgiliyiz ama tartışmadan iki gün geçti ne ben yazdım ne o yüzüme bile bakmıyor ben onu çok seviyorum ve ayrılmaktan çok korkuyorum onunla gelecek düşünüyorum ama kötü de etkileniyoruz bu sene sınav da var napmaliyim?
Sevgilimle sürekli tartışıyoruz ama ayrılmıyoruz da, ne yapmalıyım?
Cevapla