Arkadaşlar lütfen sorumu ciddiye alıp yorum yapın, sevgilimle yaklaşık 7 aydır beraberiz ve bugüne kadar her hafta tartıştık yani tartışmadigimiz gün olmazdı bı şekilde atlattık ama bu aralar onda umursamazlık görüyorum yani tartışma sırasında ben konuşurken yüzüme bakmıyor dinlemiyor tamam diyip geçiştiriyor ve bana sen tartismak istiyorsun sal artık diyo
Sonra sabah olunca da hiçbir şey olmamış gibi devam ediyor, her gün birbirimizi görüyoruz aynı çalışma salonuna gidiyoruz ve hem yakın arkadaş hem sevgiliyiz ama tartışmadan iki gün geçti ne ben yazdım ne o yüzüme bile bakmıyor ben onu çok seviyorum ve ayrılmaktan çok korkuyorum onunla gelecek düşünüyorum ama kötü de etkileniyoruz bu sene sınav da var napmaliyim?
Sonra sabah olunca da hiçbir şey olmamış gibi devam ediyor, her gün birbirimizi görüyoruz aynı çalışma salonuna gidiyoruz ve hem yakın arkadaş hem sevgiliyiz ama tartışmadan iki gün geçti ne ben yazdım ne o yüzüme bile bakmıyor ben onu çok seviyorum ve ayrılmaktan çok korkuyorum onunla gelecek düşünüyorum ama kötü de etkileniyoruz bu sene sınav da var napmaliyim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer