Uzak mesafe ilişkisi yaşıyoruz artık çok yoruldum ama çok seviyorum ne yapıcam?

Erkek arkadaşım ile 2 yıldır beraberiz. Ciddiyiz. Üniversite de tanıştık 1 yıl yakın 1 yıl da uzaktan o İstanbul da yaşıyor ben bursa da. Ailesi ile ful tanıştım çok severler beni. Oda benim annem kız kardeşim ve yakın arkadaşım ile tanıştı. 1 yıldır üniversitede beraberdik. 1 yıl da bir o geldi bir ben derken öyle idare ettik. Yarın askerden geliyor. Cebinde parası yok borç para bile verdim 200 TL. Perşembe günü de sabahtan yanına yani İstanbula gidicem akşamda dönücem. Hep babamdan gizli evden çıkıyorum çok yakın arkadaşım var onda kalıyorum diyorum babam pek bişey demiyor. Ama artık yoruldum. Yalan söylüyorum hep. Ayrı şehirde git gel çok zor. Günü birlik gidip geliyorum. O benim yanıma gelince 1 gün kalıyor. Ciddi adım atalım desem erken diyicek. Zaten işi yok parası da yok. Ne yapıcam ben? Üstelik onun ailesi bile bir süre sonra, aralarında ciddi bir şey yok ama bu kız rahat rahat geliyor buraya der diye korkuyorum.
Uzak mesafe ilişkisi yaşıyoruz artık çok yoruldum ama çok seviyorum ne yapıcam?
Cevapla