Eski sevgilime aşıktım ayrılık sonrası biriyle tanıştım arkadaş olduk hoşlandım çocuğu yüzüstü bıraktım o da gitmiş birilerini eklemiş üzülüyorum bi yandan öyle yaptığım için diğer yandan zaten gözü dışarıdaymış kız ekliyo diyorum neyse eski sevgilim de arada aklıma geliyo onca emeğim boşa gitti üzülüyorum özlüyorum gibi noluyo ya of
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Kalbin resmen iki yerden çekiştiriliyor gibi hissediyorsun, çok normal bu 🥺💔 Bir yanda yarım kalmış bir hikaye ve emek var, o yüzden eski sevgili aklına düşünce “boşa mı gitti?” diye üzülüyorsun. Diğer yanda yeni çocukta hem hoşlanma hem vicdan hem de biraz kıskançlık var. Bu aslında sevgi değil, ego ve merak da olabilir 🌪️✨ Sence hangisini kaybettiğinde için daha çok acıyor, insanı mı yoksa ihtimali mi?