Eski sevgilimi mi seviyorum yoksa yeni hoşlandığım çocuğa mı takılı kaldım, duygularım neden bu kadar karışık oldu?

Eski sevgilime aşıktım ayrılık sonrası biriyle tanıştım arkadaş olduk hoşlandım çocuğu yüzüstü bıraktım o da gitmiş birilerini eklemiş üzülüyorum bi yandan öyle yaptığım için diğer yandan zaten gözü dışarıdaymış kız ekliyo diyorum neyse eski sevgilim de arada aklıma geliyo onca emeğim boşa gitti üzülüyorum özlüyorum gibi noluyo ya of

Eski sevgilimi mi seviyorum yoksa yeni hoşlandığım çocuğa mı takılı kaldım, duygularım neden bu kadar karışık oldu?
Cevapla