Sevdiğin kişi "şuna aşığım ama o olmayınca seni beğendim" deseydi, ne derdin?

Sevdiğin kişi "şuna aşığım ama o olmayınca seni beğendim" deseydi, ne derdin?
Sevdiğin kişi şuna aşığım ama o olmayınca seni beğendim deseydi, ne derdin?
Güncellemeler
3 ay
Arkadaşlar aslında bunu dolaylı yoldan maalesef hepimiz yapıyoruz. Ama sadece dile döküp, söyleyemiyoruz...
Sevdiğin kişi "şuna aşığım ama o olmayınca seni beğendim" deseydi, ne derdin?
Cevapla