Güncellemeler
+1 yıl
Güncel kardeşş

Bunun için çok sevmeyeceksiniz hiç kimseyi.
Herkesi ederi kadar sevin fazlası her zaman zarar ile sonuçlanmıştır.
Oldu ve kadınların zalim olduğunu anladım.
Oldu Sadoooo duy Sado sadece sevgi yetmiyomus senden bunu öğrendim
Hayir ben genelde duyan taraftim :D
Cevap
5Cevap
Sade cok sevmis olmam mi?
Cok sevip cok deger vermisim cok ilgilenmisim o mutlu olsun diye elimden geleni yaptim..
yinede yetmedi 😔
Sevdigim birisi daga olmadı ama deger veripte keşke vermeseydim dedigim olduu
İnsan aç gözlü olmasın yeğen 😅
Senin bu sözlerin bitmedi 😀 olmadı
malesef
Oldu 😏
Oldu
Oldu uzun hikaye
Olmadı hacı
Olmaz olur mu ya
Hayır
Oldu evet
Evet oldu
Olmadı kankaaaa
Hayır.
Evet oldu.
Oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar