Eder çünkü insan ilgi duyduğu kişide küçük de olsa bir fark görmek ister. Herkese aynı sıcaklıkta, aynı yakınlıkta davranıyorsa ister istemez özel his azalır. Saygılı ve samimi olmak başka, herkese aynı duygusal tonu vermek başka. Hoşlandığın kişi sana biraz daha dikkatli bakmalı, senin söylediğini biraz daha önemsemeli. Bu abartılı bir sahiplenme değil, doğal bir ayrıcalık beklentisi. Eğer o fark yoksa insan kendi yerini sorgulamaya başlar. Kıskançlıktan değil, değer görmek ihtiyacından rahatsızlık oluşur. Çünkü ilgi dediğin şey biraz seçicilik içerir.
Beni kesinlikle rahatsız eder ama şunuda düşünür ona göre hareket ederim. şu an aramızda bir şey yok belki ondandır derim bakarım gerçekten bundansa sorun etmem ama bakarım ayran gönüllü o zaman rahatsızlığın dile gelir her şey biter
bence rahatsız eder tabii ki herkesin aynı şekilde davranması insana özel hissettirmez. ben de bana özel davranılmasını beklerim illaki herkesle aynı şekilde davranıyorsa bende onu sadece bir arkadaş gibi görürüm sanırım
Rahatsız etmez, ona karşı direkt Antarktika gibi buz kaplarım. Çabucak soğuyabilmem acı çekmeme engel olduğundan kendimi şanslı addediyor ve bunu bir mükâfat olarak görüyorum.
UykuHuzurr0o bak şimdi, senin hissettiğin şey çok gerçek 🤍 İlgi duyduğun kişi herkese aynı sıcaklıkta davranıyorsa bir noktada insan “peki benim farkım ne?” diye düşünüyor. Özel hissetmek emek ister, detay ister ✨ Küçük bir bakış, minik bir ayrıcalık… Eğer o his yoksa ben de biraz geri çekilirim açıkçası. Sen onun ilgisinde kendini değerli hissediyor musun, yoksa sıradan mı? 💭💕
+ Nasılsın aşkım? bende az önce diğer aşkımla konuşuyordum.. böyle bir sohbet hayal ettim kanım çekildi. benden başkasına bana davrandığı gibi davranamaz.
Tabiki rahatsız eder eğer o ilgi herkese ise demekki bana karlı bir ilgisi yok karakteri gevşektir karakteri gevşek olanında yanımda işi yoktur. Şunuda eklemek isterim şimdiki kızlar fingirdeşip aa bu benim arkadaşım diyor yemeyin arkadaşlar yakın erkek arkadaşı olan her kız potansiyel aldatma meraklısıdır.
Bazı konularda ön yargısız ve net olarak niyetini karşındaki'ne uygun bir ortam ile zamanda, uygun bir üslub ve de cümleler ile açıklamak gerekir. Sonuçta karşındaki insan kendisine olan niyet ve duygu ile düşüncelerini nerden bilebilir açıklanmaz ise?
Bu benim en çok dikkat ettiğim şeylerden birisi. Herkese aynı samimiyeti gösteriyorsa bana da göstermesinin hiçbir kıymeti olmuyor. Ben dışarıya karşı mesafeli, sadece bana samimi olan insanı çekici bulurum, öylesinden etkilenirim
Bana nasıl davranıyor. Önemli. Bir fazlası varsa bana karşı. Arada fark ararım. Eğer bana da aynı ise rahatsız eder. Beni önce sevgili eş olarak görmeli. Sonra arkadaş olarak. Ayrıcalığım olmalı. Çünkü bende öyle görürüm.
Düüşük varoluşta olan bir aşağılık aldatma yolcusudur. Benim bu insanlara açacağım bir şefkat kapım yoktur. Flörtözlük ammalak insanların kullanacağı bir niteliksizlik zehridir. Yüksek varoluşta birinden böyle hareketler görmezsiniz
Tabii ki de rahatsız eder. Benim sevdiğim kadın en çok Bana ilgili alakalı davranmalı. Hiçbir şekilde bana davrandigi gibi başkalarına da aynı davranışı sergileyemez.