Erkek arkadaşım bundan 5 gün once kalbimi çok kırdı ben diyerek ozur dilettim engelledim Şu an sizce?

Uzak mesafe ilişkimiz var ağlıyordum özledim bana dedi ki kendi kendine tartışma çıkarma o gün bu gündür soğuk yapıyorum her gece ağlıyorum haberi yok stresten çok şeyler yaşıyorum zorla yapıyor özür diliyor ama zorla yaptığını bildiğim için içim kabul etmiyor şu anda da söyledim tartıştık ve engelledim ağlıyorum kendine düşünüyor sadece o
Erkek arkadaşım bundan 5 gün once kalbimi çok kırdı ben diyerek ozur dilettim engelledim Şu an sizce?
Cevapla