Erkek arkadaşım benim kalbimi çok ama çok kötü kalbimi kırdı?

mrh arkadaşlar benim 4 yıllık süren bir ilişkim var o beni çok seviyor bende onu çok seviyorum benim ama öyle bir kalbimi kırdı ki çok kötüyüm bana çok kötü küfür etti tabi çok pişman oldu aradı mesaj attı pişmanlıgını dile getirdi ama ben hiç birine cevap vermedim çok kırıldım sizce ne yapmalıyım biraz akıl verin bu ilişkiyi bitirmeliyim mi yoksa devam mı edim ya da ne yapim sizce lütfen yorumlarınızı bekliyorum ihtiyacım var
Erkek arkadaşım benim kalbimi çok ama çok kötü kalbimi kırdı?
Cevapla