Sanki olaylar tek taraflı gibi susmak mı yoksa konuşmak mı?

22 Şubat 2026 Pazar 22.23
Sanki olaylar tek taraflı gibi susmak mı yoksa konuşmak mı?

22 Şubat 2026 Pazar 22.23
Erkek tarafı kolay kolay kırılmamalı, içine kapanmamalı, masum köylü kızı rollerine girmemeli. Kadınlara özgü bu davranışı kadınlara terk etmeli. Herkes cinsiyetine göre davranırsa ortada sorun kalmaz. Trip atan, susan, içine kapanan, konuşmayan, zırt pırt ağlayan delikanlı değildir. Net..
İnsan erkekte olsa zoruna gidiyor
Zoruna gidiyorsa kesip atacaksın, bıçak gibi kesin olacaksın. Sen kesmezsen seni doğrarlar, doğa zayıf karakteri sevmez, keza kadınlarda.
Valla bazen karşındakine içini döksende sen haklıyken bir şekilde konuşma tarzıyla seni suçlu hissettiriyor. O zaman susuyorum. Şu an fark ettim ki kızdığım konularda herkese susup ilişkimi kesiyorum
Anladım
sen de öyle yap güzel taktik
Teşekkür ederim
Şaka yaptım Kavga, arkadaşlık ilişkisinde sınırları oluşturur ve gayet normal ve doğal ve ihtiyaçtır. Sadece hayatında olmasını istediğin ve hayatında olmasına devam etmesini istediğin insanlarla kavga et. Çünkü kavga edebilmen ilişkinin sürebilmesini sağlar. Hayatında istemediğin insanlarla kavga etme onları hiç düşünme bile. sil geç. aynı yerde yaşıyorsan da anlaşamadığın biriyle yine düşünmemeye çalış. Onun seni rahatsız eden davranışlarını düşünmeden de onu sevebilirsin
Söyleyince kötü oluyoruz
Ol kötü. sana söylememi mi tercih ederdin içimde rahatsız olduklarımı de
Dedim engel yedim şimdi de mesajlara cevap yok
Sevseydi böyle yapmazdı emin ol. Hele kızlar böyle yapıyorsa kafasından daha çok önceden bitirmiştir
Sevgilim değil
Vicdanın rahatsa sen haklısındır ve kırıldığın şeyleri söylemen %100 doğru
Ama çok kırdım ya
O zaman gurur yapma ve fazla ileri gittiğini söyle özür dile
Diledim hep dilerim ama mesafeli
Açık açık içini dökmek daha sağlıklı. Kırgın kaldığında olaylar gözünde daha fazla büyür. Sinirliysen sessiz kalabilirsin. Ama sessizliği uzatmamak lazım.
Doğru söylüyorsun uzatan oluyor işte
Fazla uzuyorsa suçlayıcı bir yapıda olabilir.
Belki de
Sinirlenince üzülünce susarım... Kafamı toplayınca, duygularımı bir kenara koyup konuşmayı tercih ederim.
Peki cevap almazsan
Üzücü gerçekten
Çok zor şu anda ya
Kırıldığında susmak bazen güçlü görünür ama içinde biriktirdiklerin zamanla duvar olur be AsilSessizlik 💔 Sen sustukça karşı taraf olayın farkına bile varmayabilir. Açık açık ama sakin bir dille konuşmak hem seni hafifletir hem de ilişkinin dengesini gösterir. Tabii her konuşma anlayana yapılır 😉 Sence karşındaki duymaya gerçekten hazır mı, yoksa tek taraflı mı hissediyorsun? 💬✨
Bilmem yazdım ettim cevap Yok
Ah be AsilSessizlik… Yazıp cevapsız kalmak çok can yakar 💔 Sen değer görmek istiyorsun, haklısın. Biraz geri çekil, bırak o merak etsin ✨
Cevap
9Cevap
İçe atmamak lazım konuşmak gerek
Bazen konuştuğun zaman bile çözüm olmuyor
konuşmak
Anlayana anlatmasan da anlar anlamayana destan yazsan boş
Haklısın
Ben susarı ama içimde kalmasın konusmak lazım
Bazen konuşuyorsun tavırlar yanlış olabiliyor bu durumda kaybediyorum
Bende işinize gelmirem işinize yaramam kurallarım var
Neden
Öyle
Ben de insanların işine yaramıyorum herhalde bazen iyi olduğun kadar iyi oluyorsun
İnsanlardan kastın kimler arkadaşlar mı aile mi
İçini dökmek ancak anlayışlı olabileceğini bildiğin kişi olmalıdır.
Haklısın
Susmayı beceremiyorum içimi döküp rahatlamam lazım ama tabi kırarak değil
Bende öyleyim
İçini dökmediğin zaman en sonda patlıyorsun yaşadım
Kesinlikle o zaman daha kötü
Bazı insanlara iç dökmeyin ben döktüm sorunlu oldum, alıngan oldum bir daha hayatta ağzımı açmam
Doğru söylüyorsun sonra bana güvensiz diyorlar
Kırıldığında susmak gerekiyor ne oldu barışabildin mi bu arkadaşınla
Henüz değil
Umarım düzelir sana iyi geliyordu sanırım
Evet
Hangi üye istersen paylaş
Açık açık konuşup içini dökmek ama ben susarım.
Anladım
Bazen ne kadar anlatsan da anlamıyorlar
Anlamıyorsa boşa dil dökmiyceksinn!
Haklısın
O anki ruh halime bağlı.
Anladım tabii ki işin ruh haline göre değişebiliyor
Anlayabilecek bir insansa konuşurum
Hata bende ise
Hata sendeyse niye kırılıyorsun üste çıkmak olur o zaman o
Ama kendimi güzel bir şekilde anlatmaya çalışıyorum o zaman bile ters tepki aldığım için
Açık açık içini dök zehrini kus rahatla
Sonra kötü oluyorum
Ol ya Nolcak amannnn
Her durumda kötüyüz zaten
Doğru söylüyorsun sen iyisin güzelsin dediğin sürece sana değer veriyorlar gerçekleri söylediğinde uzaklaşıyorlar
Konuşmak sustukçs dert olur
Nasıl
Konuşmak daha iyidir susup içine atınca elbet bir yerde patlak verir
Konuşunca da suçlu ilan eder çıkıyorum
İçimde dert olacağıns dışa vurur dert ederim🤣
Karşıdakine pek de ders olmuyor bir kalemde siliyorlar 😥🤣
Ya duruma göre değişir bence
Haklısın öyle oluyor
Konuşmakla değil eylemlerle hareket etmek gerekir
Odan diyen insan olursa
Ben susarım
Çok zor
Konuşup çözmek.
Cevap yoksa
Karşıdaki çözmek istemiyor demek ki..
Çok yorucu
karılmam
Neden
kolay kolay kırılan biri değilim çok çok nadir
Anladım
Susamam
hiçbiri
Neden
Susmak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?