Kırıldığında susmayı mı tercih edersin, yoksa içindekini paylaşmayı mı?

Bazı insanlar kırıldıklarında sessizliğe gömülür; çünkü anlatmanın karşılık bulmayacağından, anlaşılmayacağından ya da daha çok incineceğinden korkarlar. O suskunluk aslında bir çığlıktır; duyulmak isteyen ama sesi çıkmayan bir feryat. Diğer yandaysa içindekileri dökerek rahatlamayı tercih edenler vardır. Onlar için kırgınlık bastırıldıkça içte büyür, konuşmak ise bir nevi hafiflemektir. Ama bu da cesaret ister; yargılanma, küçümsenme ya da duyulmama ihtimaline rağmen duygularını ortaya koymak kolay değildir.

Peki sen kırıldığında hangi taraf oluyorsun; sessizliğe mi gömülüyorsun, yoksa içindekileri açıkça dile getirenlerden misin?
Kırıldığında susmayı mı tercih edersin, yoksa içindekini paylaşmayı mı?
Kırıldığında susmayı mı tercih edersin, yoksa içindekini paylaşmayı mı?
Cevapla