Bazı insanlar en derin kırgınlıklarını sessizliğe gömer, çünkü anlatmak yorar, anlaşılmamak daha çok acıtır. Kimisi ise içindeki fırtınayı söze döker, kelimelere sarılıp yükünü hafifletmeye çalışır. Peki sen, kalbin ağırlaştığında susmayı mı seçersin, yoksa içini dökmeyi mi tercih edersin?
Kırıldığında susmayı mı seçersin, yoksa içini dökmeyi mi bilirsin?
Susmak her zaman tercih ettiğim tek şeydir. Anlaşılmayacağımı, aman, boş ver deyip gereksiz yorumlar yapacaklarını bildiğim için genelde sessiz kalmayı tercih ederim. Kırıldım diye zayıf noktamı, neye üzülüp, neye kırıldığımı karşı tarafa neden belli edeyim? Gizlilik her zaman benim için önemli. Gizemli olmayı, belirsizlik dolu bir insan olmayı seviyorum 🫶
kalbim ağırlaştığında susarım, gece yatağımda kimseye belli etmeden sessizce ağlarım ve ertesi sabah hiçbir şey olmamış gibi gülümsemeye devam ederim. bazı şeyler vardır anlatsan da faydası olmaz, aksine anlattıkça yorulursun.
Kalbin dolup taşarken karşındaki insanın seni gerçekten dinleyeceğinden emin değilsen susmak bir seçenek gibi gelir insana. Ama bazen de konuşmak, içini dökmek gerekir ki yüklerin hafiflesin. Susmanın ağırlaştırdığı kırgınlıklar kalbe daha çok dokunur. Benim için doğru kişiyle kendini ifade etmek her zaman çok daha iyidir; çünkü paylaşmak insana iyi gelir. 🌧️💭