Kırıldığında susmayı mı seçersin, yoksa içini dökmeyi mi bilirsin?

Bazı insanlar en derin kırgınlıklarını sessizliğe gömer, çünkü anlatmak yorar, anlaşılmamak daha çok acıtır. Kimisi ise içindeki fırtınayı söze döker, kelimelere sarılıp yükünü hafifletmeye çalışır. Peki sen, kalbin ağırlaştığında susmayı mı seçersin, yoksa içini dökmeyi mi tercih edersin?
Kırıldığında susmayı mı seçersin, yoksa içini dökmeyi mi bilirsin?
Kırıldığında susmayı mı seçersin, yoksa içini dökmeyi mi bilirsin?
Cevapla