Gönül işlerine tövbe etmek diye bir şey gerçekten var mı yoksa sadece bir mola mı?

İnsan bazen o kadar yorulur ki tamam, kapattım bu defteri der ama gün gelir, öyle biri çıkar ki bütün o büyük yeminler bir anda toz olup gider ✨💨
Sizce bu gerçekten bir tövbe midir, yoksa doğru kişi gelene kadar verilen zorunlu bir mola mı? 👣
Gönül işlerine tövbe etmek diye bir şey gerçekten var mı yoksa sadece bir mola mı?
Gönül işlerine tövbe etmek diye bir şey gerçekten var mı yoksa sadece bir mola mı?
Cevapla