Affetmek karşı tarafa yapılan bir bağış mı yoksa kendine yaptığın özgürlük çabası mıdır?

Yıllarca affetnek büyüklüktür denildi, karşıdakşne bir jest ödül gibi mğretildi. Ama aslında affetmek kişinin kendi şifasıdır. Sonsuz sevgi ve şevkat enerjisini aktifleşrtirir belki karşıdakinin buna ihtiyacı yok ama bizim var.. beyse neyse🥳😅

Yinede birzaman peşime takılan ve bir süre ailece bize cehennemi yaşatan canım affetmeyeceğim ben🥳😎

Affetmek karşı tarafa yapılan bir bağış mı yoksa kendine yaptığın özgürlük çabası mıdır?
Affetmek karşı tarafa yapılan bir bağış mı yoksa kendine yaptığın özgürlük çabası mıdır?
Cevapla