İlişki yürütülmesi neredeyse imkansız biriyim hep yalnız mı kalıcam?

Hiçbir türlü ilişki yürütemiyorum sohbet hep tıkanıyor ve samimiyetsiz birsey oluyor hiç bağ olusmuyor bile ve hiç o flört enerjisi olmuyo bile. Aşırı suratsız sakin sessiz biriyim ve benden sıkıldıklarini o kadar iyi hissediyorum ki , şuana kadar 1 haftadan uzun süren bir flörtum olmadı. Hatta iki kişi sarmıyorsun ya diyip konuşmayı kesmişti. Zaten dış görünüşumden ötürü yetersiz hissediyorum ve her türlü aldatilirim ya da tek derdi beni kullanmak gibi algılıyorum. İlişki yürütmem gerçekten imkansız gibi biri olsa bile asla ilerlemiyor
Güncellemeler
4 ay
Bi erkeğin karşısında aşırı kasıntı oluyorum rahat davranamiyorum ve kacasim geliyor
İlişki yürütülmesi neredeyse imkansız biriyim hep yalnız mı kalıcam?
Cevapla