Yalnız kalmamak için ilişki yaşıyorum, ne yapmalıyım?

Hayatımdan herkesi çıkarmak istiyorum universiteyede kadar arkadaş sevgili istemiyorum ama olmuyor yanlizliktan canım sıkılıyor şu an bir ilişkim var sevdiğimi düşünüyordum galiba ben yanlız başıma sıkıldıgim için onunla konuşuyorum herhalde kaç kere gittim geldim birdaha gidersen asla affetmem dedi bana kararsızım
Yalnız kalmamak için ilişki yaşıyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla