İlişkim olmuyor, ilişki yürütemiyorum. Yalnız mı kalacağım?

Biriyle konuşuyorum güzel ilerliyor sonrası yok. İş ciddiye binmeye başladığı anda karşı taraf yokoluyor. Mesaja bakılmıyor saatler sonra mesaj geliyor. Bu durumu tek yaşayan ben miyim? Psikolojim kötü bu durumda.

İlişkim olmuyor, ilişki yürütemiyorum. Yalnız mı kalacağım?
Cevapla