Hiç ilişkim olmuyor, olamıyor nabmamm gerekiyor sebebi ne olabilir, çözümü taktiği, yapmam, yapmamam gereken şeyler ne?

Ya 21 yaşındayım daha da ileri yaşta evlenmek istemeyen biriyim en geç 23 yaşına kadar biri oldu oldu, olmadı daha da o yaştan sonra istek mistek olmaz diye düşünüyorum kendim için. Erkekler bana iğrenç geliyo güvenemiyorum çok duyduğum şeyler oldu aşırı karaktersizler genelleme yapıcam hiç kusura bakmayın bunu inkar eden de öyledir zaten çoğu şu an linç etcek ama umrumda değil. Benim 2,5 senelik ilişkim oldu lisede sonra anlaşamadık yollarımız ayrıldı ayrıldık ondan sonra 1 sene de bir ilişkim daha oldu yüzük taktı ailesine kadar girdim ayrildik bunla da olmadı. Aslında erkeklere olan şeyimi hiç onlara belli etmiyorum kendi içimde olan bir düşünce ama kimseyle konuşma isteği yok viri gelsin beni bulsun anca öyle diye düşünüyorum hiçbir hesaptan erkekle takiplesmiyorum hesaplarım gizli numaramı değiştirmiştim zaten değiştirdikten sonra da hiçbir erkekle konuşmadım numaram da yok bulusmuyorum da ama konuştuğum olsa bile çok sürmüyor sanki kısmetim kapanmış gibi annemde çok baskı yapıyor evlen diye çünkü 3 kardeşiz abim 27 yaşında oda hâlâ evlenmedi ve düşünmüyor onun gibi olmaya korkuyorum kardesimde aynı dusuncede oda istemiyor kızlarla işi yok erkek arkadaşlarıyla takılıyor bütün gün. Bende istek var ama bulamıyorum bulsam bile olmuyor. Büyü yapılmış gibi. Benim etkilendigim biri oldu ama oda olmadı zaten adım atma gibi bir huyum yok olmadan bitti patrondu zaten cesaret edemezdim işten çıktım direkt. Namaz kılıp dua ettiğim de çok oldu hayırlı ve doğru biri çıksın karşıma kısmetim açılsın diye ama yok olmuyor yani neden anlamıyorum fiziken de iyiyim güzellikte ortalamada çok iddiam yok ama zaten bu işler tipe de çok bakmıyor kismetle alakalı olmayınca olmuyor işte de neden böyle ve ne yapmam gerek bilmiyorum arkadaş ortamında kiz arkadaşlarımda ailelerinden dolayı çok erkeklerle iletişimde değiller aynı ortamda olup tanışma gibi bir şeyimin de imkanı yok nabcam ben ya. Nesil zaten uçmuş almış başını gidiyor cinsel ilişki bilmem ne kafasında ciddi düşünen yok
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar koca meraklisi değilim sadece insan birine yaşlanmak bir şeyler paylaşmak sevilmek istiyor arada bir. Birde yaşım gereği artık hayatımda biri olmalı diye düşünüyorum. Herkesin farklı tercihleri vardır. Benimki de biri bu. Yaşım ilerledikçe hiçbir hissim kalmayacağını düşünüyorum ve bulmakta daha da zorlanacak gibi olurum. Hayırlısı ve doğrusu olsun da..
Hiç ilişkim olmuyor, olamıyor nabmamm gerekiyor sebebi ne olabilir, çözümü taktiği, yapmam, yapmamam gereken şeyler ne?
Cevapla