İlişkim yolunda gittiği halde bozup yalnız kalmaya çalışıyorum, neden böyle yapıyorum böyle olan var mı?

Ben bu ihtimalleri düşünüyorum. Ya alışık değilim mutlu olmaya, ya yalnızlığı çok sevmişim farkında olmadan, ya da mutlu edilip göklere çıkarıldıktan sonra birden yere düşmekten korkuyorum güvenmiyorumdur belki. Sağlıklı füşünceye sahip miyim değil miyim onu bile bilmiyorum..

İlişkim yolunda gittiği halde bozup yalnız kalmaya çalışıyorum, neden böyle yapıyorum böyle olan var mı?
Cevapla