35 yaşındayım, nişanlımla evlenmek üzereyiz ama bir anda soğukluk geldi içime. Yalnız kalmamak için buna rağmen evlenmeli miyim?

Sizce yalnızlık Allaha mahsustur diyip soğukluğu ragmen evleneyim mi yoksa herseye ragmen bırakmalı miyim.
Malum yasim belli
Güncellemeler
4 ay
Cinsellik konusunda üstüme geldi. O da iximde soğuma oluşturdu. Normalde ona karşı asla boyle duygularım. yoktu. Şu an olmasa da olur halindeyim Aramızda yas farki var o benden 7 yas küçük
35 yaşındayım, nişanlımla evlenmek üzereyiz ama bir anda soğukluk geldi içime. Yalnız kalmamak için buna rağmen evlenmeli miyim?
Cevapla