4 yıllık sevgilim evlenmeye 6 ay kala gelen soğuma... herşeye rağmen evlenmeli miyim?

Bense kendimden emindim ondan çok didindim bu ilişki için tam evliliğe ramak kala birini tanıdım tanıdığım kişi bana gözümün perdesini açtırdı. Çok vermişsin yaralısın dedi. Zamanlama o kadar kötü ki dönmek için de gitmek içinde artık sebebim yok. Kararsızlıktan yıkılıyorum. Bugün karar vermem gerek artık. Onun elini tuttuğumda onu gördüğümde o duyguları alanıyorum artık. Bana mantıklı bir yardımda bulunun ne olur. Ne yapsam doğru. Ayrılık ona daha çok kıyacak evet ama yıllar sonra bende pişman olacağımdan eminim. Şu an ki duygularımla hareket edersem bitti. Ne olursa olsun devam etmeli miyim her şey düzelir mi? Eskiye döner mi? Ya da uzatmanın anlamı yok mu?
4 yıllık sevgilim evlenmeye 6 ay kala gelen soğuma... herşeye rağmen evlenmeli miyim?
Cevapla