25 yaşına girdim yıllardır istememe rağmen maalesef hâlâ bakirim, sevgilim var 1 senedir ama onunla da 3 yıl sonra evlenebiliriz?

Yani hâlâ 3 sene var. 28 olmadan olmayacak gibi görünüyor. Çok geç değil mi? İnsan buna dayanabilir mi ki? Çok zorlu bir sınav vermiyor muyum sizce de😕☹️
25 yaşına girdim yıllardır istememe rağmen maalesef hâlâ bakirim, sevgilim var 1 senedir ama onunla da 3 yıl sonra evlenebiliriz?
Cevapla