20 yaşındayım, sevgilim 27 yaşında. Üniversite birinci sınıfım evlenmek için en az 4-5 yılım var o beklerim diyor ama o kadar bekleyip evlenemezsek ne olucak onun yaşıda geccek hem
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılYaşından olgun kadınlara bayılıyorum. Takdir ettim düşünceni hayatım. Cevaba gelince de içinde bi karamsarlık olduğu belli bu çocuğa karşı. Daha 5 yıla çok var. Şimdiden bunu düşünmek net bir sonuca da götürmez seni. Ya evlenemezsek diye ayrılacak halin yok durup dururken, kendini tamamen ona şartlayacak da değilsin tabi ki beklerim dedi diye. Bu 4 5 yıllık süreç içerisinde daha ne çok şey yaşayacaksın zaten ilişkinizin bi geleceği olup olmadığına emin olabileceğin. O yüzden şimdilik yaşamaya bak sadece ve tadını çıkar.
03 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim ❤️😘
Ama onun zamanını çalmak istemiyom ve bu süreçte ona talip gelirse reddetsin istemem- +1 yıl
Birkaç kez söyle bunu ona o zaman. Kararı tamamen o vermiş olsun senin kendinde hissedeceğin bir suçluluk kalmasın
- +1 yıl
Rica ederim bu arada hayatım 😘
En İyi Cevaplar
Eh haklı bi düşünce. Bide bu seni 5 yıl onla beraber olmalıyıma zorlar 5 yıl sonunda sırf bu yüzden başkasına gözün kaysa bir de aldatmışsın da gası yersin bu yüzden bence şimdi evlilik muhabbeti yapmayın. Olmamış şeye don biçmeyin diye bir şey var en kötü başla 1-2 yıla biterse biter o yoluna sen yoluna. Geleceği bilemezsin
00 Yorumla
+1 yılKendin emin değilsen bekleme. Aynı Araf içindeyim. Sevgilim benden küçük ve iş güç kurması biraz sürer 4 yıl sonra o 27 ben 28 olacağım ama ben kadınım ve erkeğin evlenmesi bir tık daha kolay🥺En iyi taliplerime hayır diyorum ama beklememiz mantıklı mı bilmiyorum
05 Yorumla
Soran+1 yılKuzum ya bizim durumun tam tersini yaşıyorsunuz inşaallah hayırlısı olur
- +1 yıl
@Bendenkaçışyok ne yapayım kardeşiö sana mı varayım. Sevgilime zorla mı evet dedirttim. Evet çok yakışıklı evet uzun boylu taş gibi ve benden küçük ohhh çıtır. Çünkü ben öylesini hak ediyorum 👍🏻💝
Soran+1 yılKnk buna cevap yazma ya değmez
- +1 yıl
Yok aşko yazmayacağım zaten deli ya😂
- +1 yıl
Bahsettiğim duruma yazaydiniz keşke loo unutamıyorum diyom loo. Neyse yazmiyosan yazma napim byee
+1 yılSiz 5 yılı bırakın yarının garantisi yokken böyle sözler verilmesi doğru değil. Gerçekten ciddi düşünüyor olabilirsiniz ama 5 yıl için kimse gerçek anlamda söz veremez. Bence birbirinizi çok seviyorsanız nişan, söz yapın en azından aileler birbirlerini tanısın derim.
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
21
Cevap
35Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılBu bir risktir ve karar vermek size kalmıştır. Ancak, sevgilinizin sizinle evlenmek için beş yıl beklemeyi önermesi, onun sizinle bir geleceği olacağına inandığını ve sizi sevdiğini gösteriyor olabilir. Yine de, sizin de beş yıl boyunca beklemeyi kabul etmeniz gerektiğini unutmayın. Eğer sizin için bu süre çok uzunsa, sevgilinizle konuşarak birlikte başka seçenekler arayabilirsiniz. Ayrıca, yaş konusunda endişeleniyorsanız, evlilik için bir yaş sınırı olmadığını ve her zaman birbirinizi bulabileceğinizi unutmayın. Bu konuda yapabileceğiniz en iyi şey, açık ve dürüst bir iletişim kurmak ve gelecekteki planlarınızı konuşmaktır. Sevgilinizle birlikte, evlilik için doğru zamanı belirlemek ve birbirinizin beklentilerini anlamak için birlikte çalışabilirsiniz. Belki de evlilik öncesinde birkaç yıl daha beklemek veya birlikte büyüyüp birbirinizi daha iyi tanımak için zaman ayırmak isteyebilirsiniz.
10 Yorumla
+1 yılSen öyle dedigine göre bence beklemesin cünkü kendin emin degilsinki bize soruyorsun bu soruyu emin olsaydin net cevap verirdin ama belki duygularin degiscek 20 yasdaki düsündüklerin 5 sene sonra düsündügün seyler farkli olacak hayallerin degiscek belki Mantikli düsünmeye baslicaksin o ask dedigin belkide takinti yani gercektende asik degilsin belkide anlata biliyormuyum belkide gercektende asiksin oda ola bilir Ama sen bu soruyu sormussun bizden destek bekliyorsun ben sana git onunlan ayril demicem bu senin kendi kararin
11 Yorumla
Soran+1 yılYa emin olamıyorum çünkü bırakmam derim bırakirim belkide o beni bırakır ondan yani
+1 yılSevgilin büyük bir fedakarlık yapıyor. Ama bunu senden çok kendisi için yapıyor. Sonuçta ortada bir zorunluluk yok. Kendi isteğiyle yapıyor. Ama sen kendini bu durumdan ötürü kötü hissediyorsan ihtimaller üzerine bir konuşma yapın.
Bu konuşmanın sonu ayrılığa da gidebilir tabi ki ancak konuşmakta fayda var.
20 YorumlaEvet olur çünkü o sana soruyor yani senden söz istiyor diyorki seni 5 sene beklerim ama sonrasında evlenirsek varım diyor ve kendini 🔥 hersey bi yana o haklı şu an sende onun gibi dürüst ol ve ne hissediyorsan veya nasıl olsun istiyorsan öyle yap sonuçta doğru birdir dimi neysen o sun yani başkası olma kendin ol 👍🙏🥱
10 Yorumla5 yıla kalmazsınız büyük ihtimalle. 5 yıl sonra zaten bakış açın da değişe bilir. Belki de o adamla uyumlu olmadğını farkedeceksin. Ben 20li yaşlarımda aşık olurkenki bakış açımla şimdiki sevgi anlayışım yerle gök kadar farklı.
01 Yorumla
Soran+1 yılÇok haklısın ama bilemiyorum onada dicem bu durumu
- Aşk İlişkileri konusunda 580 cevap paylaştı.
+1 yılHayatta hergün bugün gibi değil. Şimdi 5 yıl beklerim desede zamanla çok yıpranacak çok kavgalarınız olacak çok sular akacak. Büyük ihtimal 5 yılın sonunu getiremicek. Çok zor çok. Uzun dönemli hedefler tutmaz maalesef.
03 Yorumla
Soran+1 yılEvlenince nasıl yapıyor insanlar
- +1 yıl
Evlenince karı koca bir birine mecbur oluyor cinsellik oluyor akraba konu komşu çevre karı kocayı aileyi destekliyor buda bir arada tutuyor çocuk oluyor birlikte hedefler oluyor derken bir arada yıllar ömür geçiyor.
Önemli olan bu 5 yıllık süreç. Bu 5 yıl bana göre bu devirde imkansız. Şimdi evlenseniz olmaz mı?
Soran+1 yılOlmaz üniveriste okuyorum ben ailem izin vermez
+1 yıladama bekle dersen hayatından 5 yılı ipotek etmiş olursun. Sözünde durup evlenmen gerekir ki o fedakarlık yapmıssa senin de yapman gerekir. Riskli isler geleceğe yönelik uzun vade planlar yapmayın hemen
01 Yorumla
Soran+1 yılBeş yıl hiç az değil ve ben Ünüveriste sonunda kpss gibi bir illetle uğraşmam gerekicek psikolojim o zaman ne olur bilemem
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Evlenmeyeceksen ve tereddütün varsa, boşuna bekletme. Bekletirim, sonra evlenmezsen zamanını çalmış olacaksın. He adam beklerim diyorsa, yolu açık olsun.
04 Yorumla
Soran+1 yılOna dicem kısmetin çıkarsa reddetme diye ama evlenmeye hiç gönlü yok şimdi
Soran+1 yılGelmeyene kadar benimle devam o zaman
Aşk İlişkileri konusunda 426 cevap paylaştı. Evet bak kendin de cok mantikli bi aciklama yapmissin. Evlilik zamani geldiginde onunla bir olmak icin risk almazsan herseye gogus germezsen olan ona olcak. Ona gore kararini ver kimsenin zamanini calma. Zaman cok onemli bisey
00 Yorumla
+1 yılBence zamana bırak çünkü ne olucağını bilemezsin anı yaşa gerisini zamana bırak
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı.
+1 yılEvlenmek için birini bulmak riskli önce birini bulursun daha sonra evliliği zamanı gelince yaparsınız 5 yil sonraya kadar bekle demek saçma o zamana kadar normal takılın olursa zaten evlenirsiniz
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 9,3b cevap paylaştı. Merak etme alternatifleri o düşünür zaten bu süre zarfında senden iyisini bulunca seni şutlar 2 seneye onu alır bulamazsa sana kalır evlenir
02 Yorumla
Soran+1 yılYok öyle karakterde biri değil
bu çok büyük bir yük ben yaşadım 6 yıl bekledim sorunda 33 yaşındayım ve bekarım hayatımın en güzel yılları gitti umarım sen sonunu getirirsin
08 Yorumla
Soran+1 yılİşte işte bu olsun istemiyom benim yaşım geçmeyecek ama onun yaşı hevesi gitmiş olucak belkide
Soran+1 yılO beklerken bende bekliyorum ama
Soran+1 yılBende 25 yaşına gelmiş olacağım az değil yani ve siz neden ayrıldınız kaç yaş vardı aranizda
Soran+1 yıl25 yasinda ayrildiysaniz bu kadar tantana etme sende genç oluyorsun o 20 yaşındayfi o zaman ve siz o reşit değilken ilişki yaşamaya başladınız büyük ihtimalle uzun ilişki dediğinize göre bence siz konuşmayın
- Aşk İlişkileri konusunda 6,4b cevap paylaştı.
+1 yılSizi okutacaksa, parası yerindeyse, evlenecek kadar olgunsa ve siz de istiyorsanız bence evlenebilirsiniz.
01 Yorumla
Soran+1 yılBeni okutur onda sıkıntı yok
Mantığa bak. Önceden hesap yaparken hayatın akışını es geçiyorsun. Kaldıki amaç kariyer olmalı iken hemen evlilik kafası. Bu hem sana hem ona karşı haksızlık. Özgür bırak yolunu bulur her şey.. kasma.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılBeş yıla ayrılmış olursunuz zaten merak etme
02 Yorumla
Soran+1 yılDayanamazsiniz o kadar diyorsun yani
- +1 yıl
Yani bence
+1 yılBulmuş çıtırı tabi sözleri atması kolay 😬 yalandan kim ölmüş kafasında erkekler. Aklında bulunsun.
04 Yorumla
Soran+1 yılO da çıtır ama benim kadar değil tabi 😄
- +1 yıl
🙂 Kimse o yaşta çocukla uğraşmak istemez
Çıkarı yoksa.
Soran+1 yılAma elinde fırsat varken bile beni almıyor altına hani sence ne bu
- +1 yıl
Bekle gör ne diyim
Bilemem
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılOnunla bir gelecek düşünmüyorsan yani tam anlamıyla emin değilsen böyle bir haksızlık yapma derim. Muhtemelen seninle bir hayat kuracağı konusunda kesin kararlı, belki sen yaş aldıkça daha doğrusu hayatına tecrübe katacak şeyler yaşadıkça fikirlerinin, hayata bakış açının değişebilme ihtimalini de düşünerek doğru bir karar vermelisin.
01 Yorumla
Soran+1 yılOnunla konuşmaya devam edeceğim ama bu süre zarfında da ona dicem ki talibin gelirse geri çevirme
İstegi seninle birlikte olmak olabilir temkinli ol 5yıl az degil
02 Yorumla
Soran+1 yılOlmak istese oluf ama ben yanasmadikca yapmıyor
O kadar bekleyemez kendini kollarına atma temkinli ol
02 Yorumla
Soran+1 yılBeklerim ben diyor
Gizli Üye(25-29)+1 yılBence ayrıl gitsin, yenisini bul, şimdi başkasına aşık olursan vs. Çocuğun zamanında harcarsin, daha kotu bu sefer aynı zamanda ilerlerse sen ayrılmak istersen bela olur boş yere umut verme
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 484 cevap paylaştı. Bişey olmaz, turşu kurarsınız. Yahu 32 yaşın neresi geç?
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı.
+1 yılikiniz içinde ideal yaş olur hem siz de ekonomik anlamda özgürlük kazanmış olacaksınız
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı.
+1 yılBu süre içinde onunla ilişkiye girme İleride pişman olursun evlenmezseniz
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılCinsellik varsa erkeğin evlenmek pekte umrumda olmaz. Ideal iliski
02 Yorumla
Soran+1 yılCinsellik yok
Cevap sahibi+1 yılO yaşta birisi cinsellik yaşamadan nasıl devam edebilir ki
+1 yıl7yas cok bence aranizdaki fark yani. Sen 25oldugunda o 32 olacak. Ne bileyim bence yasitla sevgili olmak daha farkli
01 Yorumla
Soran+1 yılKnk ben olgun seviyorum ya yasitlsrim çocuksu
Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Hayatın garantisini var mı
Şu an hayatın tadını çıkar
Sonunu düşünen kahraman olamaz00 YorumlaYaşı geçmek ne demek anlamadım evlenmek için yaş aralığı mı varmış 😂 seviyorsan mutlu olacağını düşünüyorsan bekle
00 YorumlaEvlenip okuyamaz misin? Daha mantıklı değil mi?
01 Yorumla
Soran+1 yılBunu yapabilecek güçte değilim kaldiramam çocuk gibi bir şeyim ben görsen nasıl gelin olmuş dersiniz sonra
+1 yılSeni okuyabilecek se kariyerine engel olmıyacaksa beklemene gerek yok diye düşünüyorum.
02 Yorumla
Soran+1 yılAilem üniveriste bitip atanmadan vermez
- +1 yıl
İlk senelerde öyle düşünebilirler ama ikna edebilirsen 2 3 senede olabilir 5 yıl çok uzun bir süre sonuçta
+1 yılzamana bırak kafanı bunlarla yorma olacağı varsa olur
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEvlenilmiyor bacım çok kasma. 5 yıllık sevgilimden ayrıldım. Tüm emeğin boşa gidiyor. Aklını topla dersini çalış
05 Yorumla
Soran+1 yılSiz neden ayrıldınız
Cevap sahibi+1 yılİş yoğunluğum
Soran+1 yılGerçekten bu yüzden mi
Cevap sahibi+1 yılÖzet geçtim diyelim
Cevap sahibi+1 yılÇıktım
+1 yılBacım sukretsene ya deli mi nee
12 Yorumla
Soran+1 yılAşkım anlamdım neye
- +1 yıl
Bebeğim seni bekleyen bir erkek var kurban olduğum
+1 yılboş ver o beklesin, sen niye dert ediyosun? 😂
02 Yorumla
Soran+1 yılAhini alırsam gün yüzü görmem
- +1 yıl
Ah ne alaka? Kendisi beklemek istiyor. Sen zorlamıyosun ki.
+1 yıl1 yıl sonra evlenmek için baskı yapacaktır net.
01 Yorumla
Soran+1 yılYok yapmaz daha Ünüveriste var
5 yılda kim kalacak ne olacak belli değil
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet öylede
- Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılYoo olmaz,5 yıl escorta falan gider
01 Yorumla
Soran+1 yılGitmez
Gizli Üye(18-24)+1 yılBeklemez unutun
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılbunu düşünme çünkü ayrılacaksınız
00 Yorumla
+1 yılSürmez o kadar zaten
00 Yorumla
+1 yılsikselerrrrr beklemem
00 Yorumlaiste bu yuzden fazla yas farki sıkıntı
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Yoo yaş geçmesi diye bir şey yok
00 Yorumla
+1 yılSaçmalık beklemez yalan söylüyor.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılolmaz bekleyemecek de görürsün
09 Yorumla
Soran+1 yılNeden kj
Cevap sahibi+1 yılyahu esek kadar adam gencecik kizsin
Cevap sahibi+1 yıl4 sene beklerse otuz kusur olur
Soran+1 yıl27 yaş çok mu o da genç
Cevap sahibi+1 yılgenc olabilir ama seninle uygun degil 5 yastan fazkasi sakincali hem anlasamazsiniz hem de dogru degil mesale neden yasitlariyla olmuyor da kendinden yedi yas kucun kizla oluyo dusundun mu hic
Soran+1 yılOtuzu geçer ne olmuş ki
Cevap sahibi+1 yılbeklemez yalan soyluyor sana
Soran+1 yılYaşıtlarıyla olabilir ama beni tercih ediyor sevdi çünkü
Cevap sahibi+1 yılaynen kanka yasitlariyla olamiyo ki senle oluyo hic saglikli degil
Gizli Üye(25-29)+1 yılYani kandırma çocuğu yazık
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Bence evlenin evliyken okursun okulu nu
00 Yorumla27 mi çüşşş
01 Yorumla
Soran+1 yılBüyük seviyorum 😄
Her halt yer ama bekler bence 😂😂
04 Yorumla
Soran+1 yılNe haltlari mesela
Soran+1 yılHiç küçük görmüyor yaş ve kalıp olarak ona göre çok küçüğüm ama dert etmiyor
+1 yılHüsran aşkım ya boş ver ayrılın💅🏻💅🏻
00 Yorumla
+1 yılO iş yaş iş
00 Yorumla
+1 yılBence direk evlenmeli
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 31,8b cevap paylaştı. Beklenilmez
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı.
+1 yılGayette güzel olur
00 Yorumla
+1 yılBekletme
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSence sorun olurmuu
00 Yorumla
Devamını Gör(41)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilim 5 yıl beklerim diyor ama sonunda evlenemezsek benim yüzümden yaşı geçmiş olmaz mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer