3 ay

Nişanlımdan soğudum onu artık istemiyo gibi hissediyorum ama nikaha 2 ay var?

Nişanlım 2 gün önce bize geldi iftara. Her zaman zaten yemek yemesi ve temizliği açısından uyuşmadığımızı biliyordum ama ailemin yanında yemeğe öyle bi saldırdı ki sapır şupur sesli sesli kocaman lokmalarla yedi suyu bile lıkır lıkır içti böyle hiç görmemiş gibi böyle o kadar utandım ki ailem de şok oldu bana senin bunu eğitmen lazım falan dediler sonra lavaboya gitti kapıyı kapamadan boğazını ve burnunu temizlemeye başladı evin diğer ucundan duydum gittim yanına iyi misin dedim kapıyı kapattım annemler falan duydu yerin dibine geçtim ve o günden beri ona karşı iğrenme hissediyorum onu istemiyorum nikahımıza kalan günleri sayıyordum ama artık sayamıyorum gerçekten midem bulanıyor. Kişisel bakımıyla ilgili sorular sordum çok beklentim yoktu zaten ama o kadar bile değilmiş yani dişlerini fırçalıyordur en azından sahur sonrası mesela diyordum ama öyle değilmiş yani gerçekten çok üzüldüm ona mesaj atasım dahi gelmiyor şu an konuşmak bile istemiyorum midemi bulandırıyor.😭😭

Nişanlımdan soğudum onu artık istemiyo gibi hissediyorum ama nikaha 2 ay var?
Cevapla