Kocam benden soğuduğunu, uzaklaştığını söyledi. 10 aydır evliyiz, eskisi gibi olur muyuz?

10 aydır evliyiz 2buçuk yıldır birlikteyiz. Evlendikten sonra mutluluk denen bir şey kalmadı çok fevri sinirli birisi iki kere evden kovuldum üçüncüde daha geçen hafta otobüse binip memleketime gitmeden geri eve getirdi. Bugün ise soğuduğunu ona yardımcı olmamı istedi. Bilmiyorum bunu bilerek devam edilir mi edilse tekrar eskisi gibi olur mu lütfen deneyimleri olan benimle paylaşır mı?
Kocam benden soğuduğunu, uzaklaştığını söyledi. 10 aydır evliyiz, eskisi gibi olur muyuz?
Cevapla