Arkadaş olarak gören birine fiziksel yakınlık sözü verip son anda vazgeçmekte haksız mıyım?

Birisi vardı 5-6 aydır konuşuyorduk ama o beni arkadaş olarak görüyordu ben ondan hoşlanıyordum. Yaşadığım şehire gelecekti. Ben sarılmak, göğsünde uyumak istiyordum. Boynunu öpmek, saçımını okşamasını istiyordum. Hepsine olur diyordu. Kendisi de mutluydu ama o kadar şey konuşuldu, o kadar gelince böyle yaparız diye ümit verdim ama geleceği zaman reddettim. Çok kırıldı. Çünkü sevgili olmayacaktık, o beni arkadaş olarak görüyordu ve ben ondan hoşlanıyordum. Bağlanacaktım daha çok. Korktum, sonrası acı verecekti. Sonra bana kızdı neden bana ümit verdin bunca zaman diye. Sizce haksız mıyım? Haksız olabilirim ama bir şeyler yaşanacaktı belki ve ben aylarca ağlayacaktım göze alamadım o acıyı.

Arkadaş olarak gören birine fiziksel yakınlık sözü verip son anda vazgeçmekte haksız mıyım?
Cevapla