BU arkadaşlığı baştan gözden mi geçirmem gerekiyor?

benm 2 senedr bir dostum var .Ve biz eskiden çok iyidik şimdi hep bir kavga.Hep ben onu çok seviyorum ya da kıskanıyorum o ancak bağırıyo çünkü başkaları tarafından çok şımartılıyo.Her zaman ona ben gidiyorum bir yer olsun o hiç gelmiyo üflüyo püflüyo ama iş sevmeye gelince neden sevmiyim seni saçmalama diyo diger arkadaşlarının yanında çok mutlu bnde ise genellikle öfler tersler ancak morali yüksekse mutludur. Bana bir akıl verin ?
BU arkadaşlığı baştan gözden mi geçirmem gerekiyor?
Cevapla