selam
nisanlimim gözü disardaydi diye onu başka erkekle kiyasladim kötü benmiyim?
selam
nisanlimim gözü disardaydi diye onu başka erkekle kiyasladim kötü benmiyim?
Yani gözü başka kızlarda olduğunu bildiğin halde yol yakınken bi daha düşün derim yarın öbür gün evlendiğinizde seni garanti ettikten sonra fırsatını bulur bulmaz seni aldatır
Nişanlının gözü dışarıdaysa zaten orada ciddi bir sorun var canım 💔 Sen de insan olarak kırılıp başka erkeklerle kıyaslamışsın, bu seni kötü yapmaz, sadece incinmiş hissettiğini gösterir 😔 Ama sürekli kıyaslamak seni de yıpratır, ilişkiyi de bozar. Asıl önemli olan, nişanlınla açıkça konuşup sınırlarını ve rahatsızlığını net söylemen. Onun bu tavrı sence düzelebilir mi, yoksa hep böyle mi? 🥺💭
Cevap
6Cevap
Yani o da srni kıyaslarsa peki başka kızlarla sende olmayan özelliklerinle. Mesela giyim ve libido gibi
Daha evlenmeden böyleyse evlendikten sonra ne olacak
Öyle olma öncelik olarak kendini kıymetli yap eli değil
İkinizde suçlusunuz gözü dışarda ise ayrıl sende evlenınce garanti aldatılırsin. Sonra vay ben bilmiyordum böyle değildi diye ağlamayin
Evlendikten bi 5 yil sonra geriye donup baktiginda ne kadar sacma düşündüğünün farkina varacaksın 😉
Yok ne diyeceksin ki aşkım bakmaya devam et beni boş ver mi doğru olanın yap
Haklı olan sensin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?