Nişanlımın gözü dışarıda, onu başka erkekle kıyaslamakla hata mı ediyorum?

selam

nisanlimim gözü disardaydi diye onu başka erkekle kiyasladim kötü benmiyim?

Nişanlımın gözü dışarıda, onu başka erkekle kıyaslamakla hata mı ediyorum?
Cevapla