Tanımadığımız bir erkek yüzünden nişanı atmam normal mi?

Aslında aşırı kıskanç birisi değilim. Çalıştığım halde dükkana erkek geldi mi vs soran tiplerden değil ama yan yana iken dikkat eder bütün erkeklerin olduğu bir yerde oturmaya musade etmez mesela. o bize mi bakıyor vs pek demez nadirdir. bugün beni otobüse bırakacağı sıra serseri 3 4 tane çocuk kendi aralarında saçma hareketler yaparken arkası dönük olan kaçacakken o sıra sevgilim beni tuttu o çocuk çarpmasın diye. Bir çarpsinda onun anasını... gibi cümle kurunca çok kızdım sinir oldum onun o anda siniri geçti. Bana diyor bak insanız birbirimize çarpa biliriz ama saçma sapan hareketler yapan birisinin çarpması beni sinir ediyor. geçen de bir adam çarpmıştı bana ve özür dilemesi sevgilim sorun etmemişti çok kıskanç ya da kavgacı olsa ordada kavga ederdi değil mi? O benim evime kadar bırakıyor sonra kendisi 2.30 saat yol gidiyor geri. bugün 1 gün izni vardı ve sabah işe bırakmak için geldi kahvaltı ettik sonra ben akşam tekrar özlediğimi söyledim yine git gel 5 saatlik yol geldi toplam bugün 10 saatini bana ayırdı sadece yol da. belki bundan dolayı sinirli o an olabilir mi?, normalde çok güzel anlaşıyoruz ama ne zaman konu erkek muhabbeti olsa sinir oluyor. bugun de otobüse kadar beni bıraktı ben ona trip attım. Bana dedi hayat 1 kere daha sarılmak için herşeyini verecek olanlar ile doluyken sen şimdi bunu yapıyorsun ya bir şey demiyorum sana dedi. sizce bu insandan olur muydu? Bugün 2 defa geldi belki yorgunluktan sinirliydi gitgel 5 saat sürüyor 2 kere gelincede 10 saat sürmüş oluyor
Tanımadığımız bir erkek yüzünden nişanı atmam normal mi?
Cevapla